1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

İki nimet bilinmeyen

İki nimet bilinmeyen

Peygamber) bilinmeyen, ve insanlar bunu biliyor ve onların sağlık ve güvenlik yok, iki nimetleri dedi. Bu gitmesini, çünkü insanlar bunu fark edecek, ancak zaman, insanlar bunu görmüyorum, nimet olduğunu! Ve zaman İmam, biz her zaman onların sağlığı için dikkat, ama biz onların güvenliğine dikkat ödemezseniz, ama onun ilgi güvenliği ve sağlığı.

ve şiddet suçları olmak değil, ve biz siyasi ve sosyal güvenlik, erken ölüm veya cinayet birisi varsa nihayet değil kim.

Şimdi Sayın İmam sağlığı için geliyor, barış adak, canlı, (imam ilk güvenlik olmalı mı meselesine ilgisiz değil bunu kimse onları öldürmek değil, birileri onları saldırı yok Onu dövmek değil, o zaman biz karşılamak için sadece gidiyoruz Yani eğer Yani? için dua ediyoruz. sağlıklı olması gerekir ve eğer fiziksel düzen, ve o tüm sağlık ilkelerini bilir ve buna bağlı , ödev yapma, ve bu yüzden ikiyüzlülüğü değil yapacağız ciddi İmam güvenlik sorunları olabilir, Al Saud gibi onun tehditler nedeniyle, bu şekilde kanımızın son damlasına kadar, biz belirlemek ve kaldırmak., ve Bu yüzden olmasaydı, İmam için Hayatım, güdük değersiz olacak tüm sloganlar söylüyorlar, Al Suud, ilk adım onu ​​öldürmek için.

Bu cümlenin daha bilimsel bir anlayış için, biz tanıması gerektiğini uyaranların iki tür, kabul edilir insani ihtiyaçları için organizasyon davranışları,: doğrudan tazminat gibi, motivasyon ve performans artışa neden uyarıcı tür. Ama ikinci motivasyon değil, ama ciddi bir hayal kırıklığı olurdu eğer! Eğer Böyle sosyal statü veya gelecekteki kaynağı olarak. Belki bugün gençlik sorunudur, kendi geleceği ve vb sosyal güvenlik, organizasyon korkulu iki element, onları tatmin etmedi! İkincisi, onların sosyal durumlarını düşünmüyoruz, bu yüzden sık sık işsiz bıraktı ve evli değil! Onlar önermek ne nesiller için sürebilir, çünkü tahrik, ama bu nesil saçma olduğunu biliyor mu!

Devrim, bir kimlik ve bir dilek için sosyal güvenlik ve emeklilik, istihdamın başlangıcı olduğunu, bunların emekli, ve atmosferik gelen ışın, ve kimseye ihtiyacım yok o gün! Ama bugünün genç, hava şerit ona saçma, o bir su kaynağı, arıyor hangi bir kez tamamen ıslak içinde!

Birinci ve ikinci kuşak arasındaki bu bölünme bir kayma ya da değişiklik meydana söylenebilir. Bir önceki nesil motivasyon, ikinci nesil olumsuz bir faktör haline gelmiştir. el-ağıza sözde ilk nesil, ama fil bir günün ikinci nesil! Onlar bu şeyler olması eminiz, ve sonra o kadar gençlerin işsiz ya da işsiz ya da duygu vardır, mevcuttur.

Gençlik reform için, kendilerini reform gerekir yetişkinler: çok çocuklarına itti neden, totaliter olması. Gençler tanınan ve takdir değilse bu küçük nimet, onlar daha büyük nimetler ulaşmak olmadığını biliyoruz. Birisi güvenliği yoksa gibi, aynı zamanda onun sağlığını kaybeder. Bu denklemin ortaya çıktı değil ama bu, bir nimet bilinmeyen, toplamı olan saçma.

دو نعمت مجهول

پیامبر اسلام فرمود: (نعمتان مجهولتان الصحت و الامان)  دو تعمت هست که ناشناخته است، و مردم آن را نمی شناسند، و آن دو سلامتی و امنیت است. یعنی این دو نعمت چون ازبین بروند، مردم آن را متوجه می شوند، ولی تا موقعی که هستند، مردم آن را نمی بینند! و در مورد امام زمان هم ، ما معمولا به سلامتی ایشان توجه داریم، اما به امنیت ایشان توجه نمی کنیم، در حالیکه امنیت اصل و سلامت فرع آن است .

وقتی ما امنیت غذایی داشته باشیم، کسی دچار سوء تغذیه نمی شود، لذا سلامتی خود را از دست نمی دهد، اگر ما امنیت اجتماعی و روانی داشته باشیم، دچار انواع بیماری های روانی هم نمی شویم، اگر امنیت اخلاقی داشته باشیم، جامعه دچار خشونت و: بزهکاری های خشن نمی شود، و بالاخره اگر امنیت سیاسی و اجتماعی داشته باشیم، کسی دچار مرگ زود رس یا ترور نمی شود.

حالا ما بیاییم و برای سلامتی آقا امام زمان، صلوات نذر کنیم،  آیا این امر( سالبه به انتفاع) موضوع نیست؟ آیا نباید امام زمان اول امنیت جانی داشته باشد، زنده بماند، کسی ایشان را ترور نکند، کسی به ایشان حمله نکند و ایشان را مضروب ننماید، تا بعد ایشان احتیاج به سلامتی داشته باشد؟ و اگر سلامتی جسمی منظور باشد، که ایشان خود تمام اصول بهداشتی را می داند، و رعایت می کند. پس دعای ما برای چیست؟

   لذا اگر تصمیم داریم که فقط: برای رفع تکلیف کاری را انجام ندهیم، و باصطلاح ریا کاری نکنیم ، لازم است مقوله امنیت جانی امام زمان را جدی بگیریم، و تهدیدهای متوجه ایشان را مانند آل سعود، شناسایی و ازبین ببریم. و تا آخرین قطره خون در ادامه این راه باشیم، چرا که اگر این گونه نباشیم، تمام شعار های ما که می گویم جانم فدای امام زمان، از بیخ و بن بی ارزش می شود، و همان آل سعود در اولین گام ایشان را ترور می کنند.

برای شناخت بهتر وعلمی تر این جمله، باید بدانیم که در رفتار شناسی سازمانی، برای نیاز های انسانی دو نوع محرک، در نظر گرفته شده است: یکنوع محرکی که مستقیما باعث: افزایش انگیزش و کارایی می شود، مانند پاداش و دستمزد. اما نوع دوم اگر باشد، باعث انگیزش نمی شود، ولی اگر نباشد باعث نارضایتی شدید می شود! مانند منزلت اجتماعی یا تامین آینده .

    شاید امروزه مشکل جوانان ما، همین دو عنصر است یعنی: برای آینده خود بیمناک هستند و: سازمان های تامین اجتماعی و غیره، اصلا آن ها را ارضا نمی کند! دوم اینکه منزلت اجتماعی برای خود قائل نیستند، لذا اغلب حاضر هستند: بیکار بمانند و ازدواج نکنند! زیرا  کاری که به آنها پیشنهادمی شود، ممکن است برای نسل قبلی، پرانگیزه بوده باشد، ولی این نسل آن را مسخره می داند!

تامین اجتماعی و بازنشستگی، برای نسل اول انقلاب، یک هویت و یک آرزو بود، یعنی آنها از ابتدای استخدام، روزی را می دیدند که بازنشسته شده، و جوی باریکه ای دریافتی دارند، و محتاج کسی نیستند! اما جوان امروز، جوی باریکه به نظرش مسخره است، او به دنبال سرچشمه پرآب است، که با یکبار داخل شدن تماما خیس شود!

بنابر این می توان گفت: یک شیفت یا تغییر ناگهانی، در این تقسیم بندی در میان نسل اول و دوم اتفاق افتاده است. یعنی عوامل انگیزش نسل قبل، به عوامل سلبی برای نسل دوم تبدیل شده است. باصطلاح نسل اول گنجشک روزی بودند، ولی نسل دوم را فیل روزی! بار آوردند که به این چیز ها قانع نباشد، و چون در درسترس نیست، لذا جوانان یا بی کار هستند یا احساس بیکاری می کنند.

برای اصلاح جوانان، بزرگترها اول خودشان را باید اصلاح کنند: که چرا اینهمه به کودکان خود فشار آوردند: تا تمامیت خواه شوند. جوانان هم بدانند که این نعمت های کوچک، اگر شناخته نشده و قدر دانی نشوند، به نعمت های بزرگتر نمی رسند. همانطور که اگر کسی امنیت نداشته باشد، سلامت خود را نیز ازدست می دهد. یعنی یک نعمت مجهول، اگر دارای معادله معلوم نشود، حاصل جمع آن پوچ می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.