1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

خدایا ترا شکر می کنیم که: به خلال دندان احتیاج داریم!

خدایا ترا شکر می کنیم که: به خلال دندان احتیاج داریم!

 زیرا این نشان می دهد که: دندان های ما سالم هستند و: غذای کافی هم خورده ایم که: لای دندان گیر کرده است،  و با حوصله کافی می خواهیم آن را بیرون آوریم.

شکرانه این نعمت آن است که: دعا کنیم همه بیماران که دندان درد دارند، شفا یابند و کسانی را که در این زمینه کمبود دارند، کمک کنیم تا کمبود آن را احساس نکنند.

خدایا تو را شکر می کنیم که: به واکس زدن احتیاج داریم!

زیرا این نشان می دهد: پا های سالمی داریم که بسیار جا ها می رود، و کفش خوبی هم داریم که: همپای ما می آید و هر از چند گاهی، گرد راه آن را تیره می کند، و ما توانایی خرید حتی واکس را هم داریم!

شکرانه این نعمت آن است که: دعا کنیم همه بیماران که درد پا دارند شفا یابند، و کسانی را که در این زمینه کمبود دارند، کمک کنیم تا کمبود آن را احساس نکنند.

خدیا ترا شکر می کنیم که: عینک آفتابی داریم!

زیرا این نشان می دهد که: دارای چشمان زیبایی هستیم که: دنیا را خوب می بیند و آنقدر خوشحالیم از این دیدن، و با اینکه آفتاب چشمان ما را آزار می دهد، ولی حاضر نیستیم دست از دیدن بر داریم، ولی حاضریم مزاحمت آفتاب را بر طرف کنیم، تا بهتر و بیشتر ببینیم.

و شکرانه این نعمت آن است که: دعا کنیم همه بیماران چشمی شفا یابند، و کسانی را که در این زمینه کمبود دارند، کمک کنیم تا کمبود آن را احساس نکنند.

خدایا ترا شکر می کنیم، که مترو سوار می شویم!

زیرا این نشان می دهد از سلامت کامل برخورداریم، و راه های طولانی و پله های زیاد را طی می کنیم، تا به مترو برسیم و در مترو، تنگی نفس نمی گیریم و در خرج زندگی هم، صرفه جویی می کنیم.

شکرانه این نعمت آن است که بدانیم: خیلی ها نمی توانند راه بروند، یا نمی توانند از پله ها بالا و پاین بروند، و یا از سوار شدن بر آسانسور و پله برقی می ترسند، و یا در میان جمعیت تنگی نفس می گیرند، و احساس خفگی می کنند. و از خدا بخواهیم که: همه آن ها را شفا بدهد و یا ما را قادر سازد: که به آنان کمک کنیم تا این: کمبود ها را احساس نکنند.

خدایا ترا شکر می کنیم که: بچه هایمان چیزی می خواهند، و ما نمی توانیم بخریم! زیرا این نشان می دهد که: بچه های سالمی داریم که نیازهای خودشان را می دانند، برایمان شیرین زبانی می کنند، و چیز های مختلفی می خواهند، و مارا قبله حاجات خود می دانند، و تنها کسی می شناسند که: میتواند به آن ها کمک کند.

 وشکرانه این نعمت آن است که: از خدا تشکر کنیم که چنین فرزندانی به ما داده است، و از او بخواهیم که ما را قادر سازد، تا به تعهدات خود در مقابل فرزندانمان عمل کنیم، و بدانیم که کسانی هستند که حتی: آرزوی پیچیدن صدای کودک را، در سر دارند و هنوز سینه آنان، کودکی را به آغوش نگرفته، و احساس تپش قلب کوچکی را، در کنار قلب بزرگ خود ندیده است . و از خدا بخواهیم که به آنان هم، توفیق ازدواج و فرزند اوری بدهد، تا نسل شاداب و با فرهنگی داشته باشیم.

خدا را شکر می کنیم که: به زیارت امامزاده ها می رویم، و از انان حاجت می خواهیم، و بر آستانه آنان نذر و عبادت می کنیم، زیرا که این نشان می دهد: دنیا بدون راهنما رها نشده، و هر قوم و قبیله ای برای خود، بزرگی از علما و دانشمندان و صلحا، و بالاخص از انبیا و اولیا، و فرزندان آنان را دارد که: در مشکلات پناهگاه ما هستند، و بدانیم که بسیار مردمی که، حسرت چنین جاهایی دارند، و بخاطر نبودن چنین جاهایی، غم ها در دل آنان انبوه می شود، و آنان را به پوچی و تباهی می کشد، که پایان آن خود سوزی یا خودکشی است.

Biz kürdan gerektiğini, Rab teşekkür ederim!

 Bizim dişleri sağlıklı olduğunu gösterir, çünkü onlar dişler arasında sıkışmış yeterli yiyecek yedim ve sabırla biz sadece dışarı istiyorum.

Nimet sayesinde biz şifa, diş ağrısı olan tüm hastaları dua ve bu alanda eksik olanlar, biz bunun eksikliğini hissetmiyorum yardımcı olmasıdır.

Biz parlatmak gerektiğini, Rab teşekkür ederim!

Çok uzak gider, sağlıklı bacak gösterir ve biz karanlık yol etrafında, sık sık bizimle birlikte geliyor iyi ayakkabılar var, ve, ve hatta mum almak için yeteneği var çünkü Orada!

Nimet sayesinde biz ayak ağrısı iyileşti olan tüm hastaları dua ve bu alanda eksik olanlar, biz bunun eksikliğini hissetmiyorum yardımcı olmasıdır.

Rab, biz güneş gözlüğü olduğunu teşekkür ederim!

Dünya iyi ve görmekten çok mutlu görür ve güneşin gözümüzü acıyor, ama şimdi biz görmek için olsun biz güzel gözleri var, ama biz güneşi taciz etmeye hazır olduğunu gösterir, çünkü tarafta, daha iyi görmek için.

Ve nimet sayesinde biz iyileşti tüm göz hastaları dua ve bu alanda eksik olanlar, biz bunun eksikliğini hissetmiyorum yardımcı olmasıdır.

Bizim metro olduğunu, Rab teşekkür ederim!

Gösterir, çünkü tam olarak klimalı ve sırasında uzun ve bir sürü merdiven metro ve metro, nefes darlığı almak için, ve birlikte yaşamak istemiyorum harcamalarında, biz tasarruf.

O bilmek, bu yüzden yürüyemiyor ya da merdivenlerden yukarı yürüyemiyorum ve sonuna kadar ya da asansör ve yürüyen merdivenler ve nefes darlığı sürme korkuyorlar nimeti sayesinde kalabalık olduğunu ve Onlar boğularak hissediyorum. Ve bunların hepsi iyileşmek için bize sağlayacak bu Tanrı sormak ve hissediyorum olamaz bu eksikliğine onlara yardımcı oldu.

Biz çocuklarımıza ne istediklerini ki, Rab teşekkür ederim, ve biz satın alamazsınız! Sağlıklı çocukların ihtiyaçları, bizim tatlı olduğunu ve her şey farklı olacak, ve biz onların duasını gerekir ve tek bilen olduğunu gösterir, çünkü o can Yardım.

 Ve bu tür çocuklar bize verdiği çok şükür nimetlerden sayesinde, biz çocuklarımızın önünde yükümlülüklerini yerine getirmelerini sağlamak istiyoruz ve biz insanlar kim bile olduğunu biliyorum: sarma umudu göğüs çocuğun sesi, ve hala çocuk kucakladı ve küçük bir kalp hissediyorum değil, büyük bir kalp ile görülür. Ve başarılı bir evlilik ve çocuk doğurma taze nesil ve bizim kültürümüzü vermek, onlara Tanrı sormak.

Biz türbeyi ziyarete gidiyoruz Allah'a şükrediyorum ve onlar gerekir ve yemin arifesinde ve ibadet onları, dünya bir rehber olmadan bırakmayın gösterir, çünkü her ulus ve kabilesine kendileri, birçok akademisyen ve Sllhan ve özellikle barınma sorunlarına peygamberler ve aziz ve çocuklarının içindir ve biz biliyoruz ki, çünkü böyle yerlerin olmaması, bu tür yerler için özlem çok insan, üzüntü kalplerinde Kütle ve boşluk ve yıkım, kendini kurban ya da intihar sonunda onları çekiyor.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.