1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

مهاجران غیر قانونی فاتحان نوین غرب

فاتحان نوین غرب

  خوشبختانه  دنیای معاصر ما دچار: یک سردر گمی شده که انتهای آن، فتح اروپا و امریکا به دست آسیایی  و افریقایی ها است. پیشقراولان این فتح و پیروزی، خاموش مرگ هایی هستند که: بعنوان مهاجر در کانتینرها خفه می شوند، و یا در قایق های کنار رودخانه، و دریای مدیترانه غرق می شوند. این پیشقراولان شهیدان راه آزادی اروپا، و ضمیمه نمودن آن به آسیا و افریقا  هستند.

اروپایی ها و آمریکایی ها، حتی استرالیا و کانادا هم بخوبی این را می دانند، برای همین است بجای نجات آن ها، سعی دارند با شرایط سخت یا: آن ها را پشیمان کنند و یا از بین ببرند. حتی آن هایی که زنده می مانند و: شهروند می شوند معمولا، آن ها را پناهنده یا پناهجو نامگذاری می کنند! تا اولا از حقوق شهروند برخوردار نشوند، و ثانیا از بین بردن آن ها آسانتر باشد.

    به همین دلیل مرز های جهانی در حال تغییر است، فشار پتانسیل خاورمیانه آنقدر زیاد است که: از هرطرف در حال یکسان سازی مرزها است. یمن به سوی عربستان پیش می رود، بحرین کشور های حاشیه خلیج فارس را به چالش کشیده، سوریه و لبنان به ایتالیا و فرانسه و اروپا فشار می اورند، پاکستان به هند و افعانستان به چین، کشورهای آسیای میانه به روسیه ، و ایران هم آمریکا را زیر فشار های تبلیغاتی دارد.

    حتی پس لرزه های این حرکت، به استرالیا و انگلستان و کانادا هم رسیده است. آن ها با آگاهی کامل از این پیشروی، ناچار فقط آن را تحریف یا تکذیب می کنند! اما زمانه تکذیب دیگر گذشته، و همه می دانند که آینده از آن انقلاب اسلامی است. از دورترین نقطه در اقیانوس اطلس تا اقیانوس هند، حتی تمامی جزایر اقیانوس آرام .

هیچ جایی نمانده که نام ایران ، انقلاب  اسلامی  و امام خمینی را نشنیده باشد. و یا اینکه پس لرزه های ترس و: انفعال غرب را در خود ندیده باشد. اروپا و امریکا با دو وسیله مرگ خود را فراهم کردند: اول دوری از اخلاق و دین و فروپاشی بنیان خانواده،  که باعث شده نسل آن ها به پیری گرایش پیدا کند، و بعد با مرگ پیران بطور کامل منقرض شوند! و فقط در موزه ها و یا کتب تاریخی، نامی از نژاد ژرمن و اسلاو و انگلو ساکسون باقی بماند.

اکنون چه بخواهند و چه نخواهند، نژاد اروپا و آمریکا را رنگین پوستان تعیین می کنند، و سفید پوستان موبور یا موقرمزی، جز در میان پیر مردها و پیر زنان: در حال مرگ را نمی توان یافت. در حالیکه نسل ایرانی و افغانی و عرب، در اروپا هر روز با نشاط تر و جوانتر ظاهر می شود، این نسل هم در میان شهروندان :اقامت دار اروپا و امریکا در حال ازدیاد است، و هم از سوی کشورهای آسیایی و آفریفایی با: مهاجرت های مخفی و آشکار پشتیبانی می شوند.

این خیز برداشتن موج انسانی از: آسیا به اروپا بر اثر دومین عاملی است، که ما آن را خود تبلیغی یا : خود بزرگ بینی  می نامیم . اروپاییان و آمریکاییان به تبع از صهیونیست ها، سال ها است که خدا را فراموش کرده، و خود را به جای خدا به مردم معرفی می کردند. آن ها طوری تبلیغ می کردند که: گویا پدر خوانده و روزی رسان دنیا هستند، و کسی در دنیا بدون اجازه آن ها زنده نمی ماند!

همین بزرگ معرفی کردن خود، زمینه را برای مهاجرت فراهم کرده است. بسیاری از اسیایی تبار ها که به اروپا مهاجرت می کنند، آنجا را سر زمین ایدئال خود می دانند! آن ها همه زندگی خود را به حراج می گذارند، تا بلیط سفر به اروپا را بگیرند، و امید دارند به محض رسیدن به سر زمین تمدنی غرب! دیگر احتیاجی به پول نخواهند داشت. و اروپا آنان را بیمه خواهد کرد، برای آن ها کار پیدا خواهد کرد، و زندگی خوبی برای آنها خواهد ساخت!

آن ها نه تنها برای خوشبختی خود، بلکه برای خوشبختی فرزندان شان، فقط  راه رفتن به اروپا یا آمریکا را می شناسند! در حالیکه اکنون اروپا و آمریکا، با کشتار بی سرو صدای مهاجرین، به غلط کردن خود اعتراف می کند! و می گوید که اروپا و آمریکا برای خودشان نان ندارند، چه رسد به مهاجران! که نان خور اضافی و اجباری هستند.

Yasadışı göçmenler, Yeni Batı fatihleri.
  
Sonunda, Asya ve Afrikalılar Avrupa'yı ve Amerika'yı fethetti bir karışıklık: Neyse ki, biz çağdaş dünya var. Bu zaferin öncüsü, o sessiz ölüm: göçmenler ve nehirde tekne ya da kaplarda boğuluyor olarak Akdeniz'i bastırmak. Avrupa'nın kurtuluş şehit öncü, Asya ve Afrika ekleyin.Avrupalılar ve Amerikalılar, hatta Avustralya ve Kanada da bu biliyorum, bu yüzden bunun yerine tasarruf, ya da zorlu koşullarda deneyin: Onlar pişman ya da yok. Hatta hayatta kalmak ve olanlar vatandaş genellikle mülteci veya sığınmacının isim! Öncelikle onlar vatandaşların haklarını yok ve ikincisi, bu ortadan kaldırmak için daha kolay olurdu.
    
Uluslararası sınırlar değişiyor yüzden basınç Ortadoğu'da çok potansiyel, var: Herhangi bir partinin sınırları aynıdır. Yemen, Suudi Körfez ülkeleri meydan Arabistan, Bahreyn, Suriye ve Lübnan, İtalya ve Fransa ve Avrupa itme, Çin'e Pakistan, Hindistan ve Afganistan'a, Orta Asya ülkeleri, Rusya ve İran, Amerika'ya gider Reklam baskısı altında.
    
Avustralya, İngiltere ve Kanada'ya bu hareket bile artçı ulaştı. Onlar sadece deforme ya da inkâr edecek, bu ilerlemesi tamamen farkındayız! Ama zaman geçmiş yalanladı ve herkes İslam Devrimi'nden bu geleceği bilir. Hint Okyanusu'na Atlantik Okyanusu uzak nokta, Pasifik hatta tüm adalar.İran İslam Devrimi ve İmam Humeyni duymamıştır yer yoktur. Ya da artçı korkusu: eylemsizliği Batı'da görülür. Onun ölümü ile Avrupa ve Amerika iki aracı sağladı: Yaşlı ölümü tamamen tükenmiş olan sonra ilk, ahlak ve din ve ailenin temeli çöküşü ayrılması, onların nesil yaşlanma eğilimi, ve! Ve sadece müze ve tarih kitaplarında, Almanlar ve Slavlar ve Anglo-Sakson ırkının adını kalmak.Şimdi, bunu istemek ya da olmasın, Avrupa ve Amerika ırk, renk seti ve ölen genç erkek ve yaşlı kadınlarda dışında beyaz sarışın veya kızıl saçlı, bulunamıyor. Genç görünmesini Avrupa'da İranlı ve Afgan ve Arap nesil her geçen gün daha neşeli iken ve vatandaşların bu kuşak: Avrupa ve Amerika ile büyüyor kalın ve göç ile Asya ve Afrika ülkeleri gizli ve açık destek verdi.Zengin ikinci, biz reklamını faktör, ya da kendini hoşgörü çağrısı ile Asya'dan Avrupa'ya insan dalga alır. Avrupalılar ve Siyonistlerin bir sonucu olarak Amerikalılar, Allah'ı unutmak yıl, ve Allah'ın insanlara yaptım. Onlar dünyanın baba ve dünyayı sağlayan biri ve hiç kimse bunlar olmadan hayatta olmaz eğer savunan olduğunu!Büyük, kendilerini tanıtmak göç için zemin sağlamaktadır. Avrupa, toprak, ideal göç Birçok Asyalılar! Onlar Avrupa'ya gezisi için, açık tüm hayatlarını koymak ve yakında Batı'nın toprağı ulaşmak için umut! Gerek para var. Ve onlar çalışacak Avrupa, onları temin edecek, ve hayat onlar için iyi olacak!Sadece sizin mutluluğunuz için, ama çocuklarının mutluluğu için, sadece Avrupa veya Amerika'ya bilmek gidin! Avrupa ve Amerika şimdi, sessizce göçmenler öldürme ise, onun hatalarını itiraf! Ve Avrupa ve Amerika kendileri için ekmek var, yalnız göçmenleri olsun! Ek Haliç ve ekmek gereklidir.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.