1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

برجام رمز عبور از همه!

تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد برجام نشان می دهد که برجام تابویی شده در دست عده ای تا با آن همه چیز را کنار بزنند! و عبور از کنگره آمریکا اولین آن است و رای آوردن برجام در کنگره باعث می شود تا راه عبور از همه جا بازشود. از هم اکنون برخی اصلاح طلبان که صراحت لهجه بیشتری دارند می گویند که برجام باعث شده تا آن ها دست بر تر را در انتخابات داشته باشند.

و البته دوران استبداد صغیر از موقعی شروع خواهد شد که عبور از مجلس نیز به نتیجه برسد . و دراین خصوص سخنگوی دولت بیش از همه خود را مقتدر این عرصه دانسته و با تمام مماشاتی که دیگران نشان می دهند ایشان اصلا قصد مماشات ندارد.و برطبل خود مختاری می کوبد. و شاید چون خودش مدتی در مجلس بوده فکر می کند میتواند همه مجلس را مقهور خود کند.چیزی که خودش بارها به زبان آورده است.

اینکه برجام به مجلس برود یا نرود حتی در آمریکا هم بحث نشد! یعنی همینکه کنگره خواست تا در برجام ورود کند کسی با آن و با اصل آن مخالفت نکرد فقط سعی داشتند حواشی آن را زیر نظر بگیرند حالا چطور در ایران مجلس خواستار بررسی است ولی دولت از دادن لایحه خود داری می کند و بعد نام این را هم دموکراسی می نامد . اخیرا حتی احتیاح ندارد که تکرار کند خواسته مجلس از حقوق خود مجلس است بلکه حتی آن را از حقوق اولیه نمایندگان هم نمی داند.

اینکه برجام در مجلس رای بیاورد یا نیاورد مهم نیست مهم این است که در یک دموکراسی و مردمسالاری دینی حق او برای بررسی و اظهارنظر در مورد مهمترین حادثه زمان خود به رسمیت شناخته نمی شود. طبیعی است که اگر مجلس بررسی کند دوحالت بیشتر ندارد: یا به آن رای مثبت می دهد یا رای منفی! و طبیعتا این رای در پذیرش یا عدم پذیرش قطعنامه تاثیری ندارد ولی مهم این است که اصلا از بیخ و بن این تاثیر را منکر شده اند.

از نظر ما رسالت تاریخی مجلس حکم می کند که در موضوع برجام ورود کرده و رای نهایی را چه مثبت و چه منفی اعلام کند بعدا تاریخ قضاوت خواهد کرد که آیا گروهی بودند که بتوانند بر نظرات یک معاون وزیر سخنی بیافزایند؟ یا اینکه فقط شنونده نظرات او بودند و این افتخار برایشان کافی بود که معاون وزیر دعوت آن ها را می پذیرفت و در جلسات آن ها شرکت می کرد و به سوالات آنان ولو غیر مرتبط جواب می داد!

غیر مرتبط از آن جهت که عراقچی فقط حرف هایی می زند تا مردم یا نجلس را قانع کند در حالی که آن خرفها اساسا در متن و خواشی برجام وجود ندارد! تعهدات 5ساله و ده سله 25ساله و حتی دائمی ایران برای حضور و نظارت شش کشور بر فعالیت های هسته ای و حاشیه های آن از آن جمله است.

   حتی از ان بدتر که یک شخس دست چندم که نه رئیس جمهور و نه وزیر کشوری است و فقط رئیس یک سازمان است آنقدر اختیارات داشته باشد که همه سرنخ ها به دست بگیرد دومین موضوعی است که اصلا عراقچی متوجه نمی شود که چه کار کرده است . و ما یقین داریم برای جبران این اشتباهات ایران بهای سنگینی پرداخت خواهد.

حال این بها چیست و چگونه انجام می شود برکسی آشکار نیست زیرا مشت دشمن برای این آقایان باز نشده  و نمیدانند چه کرده اند. مانند قطعنامه 598 که نامه نگاری های زیادی شده صدام شخصا نامه می نوشت و هاشمی پاسخ آن را می داد و فشا دوستانه بود! ولی به محض قبول قطعنامه این صدام بود که از هوا و زمین به سراسر مرز ایران حمله کرد و کشتاری که در این مدت از ایرانیان شد در هیچ کحای تاریخ ثبت نشد!

اما کسی هم پاسخگو مبود همان هایی که نرد عشق با صدام می باختند هنوز زنده و فعال هستند و بر کرده خود مطمئن واز ملت هم طلبکار گویا کشته شدن آن همه رزمنده برای ادامه عشقبازی های آنان چیز مهمی نبوده است هیچ ، حتی لازم بوده و الان هم باید افراطیون و مخالفان برجام از بین بروند اما نه به دست آمریکا یا دولت بلکه شاید همان منافقین!

Brjam password of all!Islamic Revolution Leader Brjam continuous reminders about shows that in the hands of a Brjam taboo to throw it all away! And crossing the Congress is America's first and get Brjam vote in Congress makes the passage from everywhere opened. Now some are more outspoken reformers who say that Brjam makes them more hands-on in the election.And, of course little dictatorship period of time will start to cross the Parliament to decide. And in particular its most powerful government spokesman described the scene with all the appeasement of others show that they have no intention of appeasement. And the self-determination and pounding drums. And perhaps because he thinks he was in the House of Assembly may defeated all his own. What is he uttered repeatedly.Whether or not Brjam to go before Parliament was not discussed even in America!Democracy calls. Recently, not even based on requirements that repeated Assembly demands their rights, but the House of Representatives does not know even basic rights.Brjam bring it in Parliament or not does not matter is important in a democracy and religious democracy of his right to review and comment on the most important events of his time to be recognized. It is natural that if parliament does not further examine two cases: either vote for it or vote yes! And therefore does not affect the decision on acceptance or rejection of the resolution but it is important that any of the stump this effect were denied.In our view, the historical mission of the parliamentary mandates that the final vote on the issue Brjam enter both positive and negative announce later history will judge whether the group that can add to the comments of a deputy minister say? Or just hearing his views and this was enough for them that honor was the Deputy Minister invited them to participate in its meetings and their questions even non-related questions were!Irrelevant since Araghchi only his letters to people or convince Angeles while it is essentially the text and its annexes Brjam Khrfha there! 5-year and 25-year commitment of crust and even permanent monitoring presence in six countries on Iran's nuclear activities and its margin is among them.
   
Even worse, a second hand Shkhs that neither the President nor the Secretary of State has just had the head of an organization so that all leads up to the second issue that I do not understand what worked ARAGHCHI. And we trust we will pay a heavy price to compensate for these errors Iran.What is the cost and how is evident not clear because the enemy fist for these gentlemen have not opened and do not know what. Like Resolution 598 that Saddam personally wrote many letters and Hashemi call it the pressure was friendly!But no one accountable deficiency were the ones who make love with Saddam is still alive and active and self-assured on the nation from the creditor if it killed all combatants to continue their love was not something important, even necessary and now Brjam extremists and opponents must be eliminated, but not to America or the government, but perhaps the hypocrites!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.