1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

امام حسین ع برعلیه تفتیش عقاید

امام حسین ع با گفتن جمله: اگر دین ندارید لا اقل ازاده باشید، نشان داد که دشمنان ایشان، خطی را دنبال می کنند که دین را برای بردگی و انگیزاسیون معرفی کنند. و آزادی و آزادگی را در مقابل آن قرار دهند. و این بیان امام حسین ع نشان می دهد که: آزادی و آزادگی کف خواسته دین است، نه اوج آن زیرا می فرماید اگر: دین ندارید آزاده باشید. یعنی فکر نکنید که دین اجباری، و برعلیه آزادگی است. کاری که، بعد ها در اروپا آن را دنبال کردند، و دوران سیاه قرون وسطی را ایجاد نمودند.

درواقع دشمنان امام حسین ع، یک استراتژی معین و درازمدت دارند: و آن اینکه اسلام را از محتوا خالی کنند، و آن را یک امر انجمادی و: سکولاریستی نشان دهند. و بعد که مردم با یک پوسته روبرو شدند، طبیعتا وقتی می بینند نفعی برای آن ها، چه در دنیا و چه در اخرت ندارد ان را رها می کنند. مبارزه امام حسین این توطئه را ناکام گذاشت. زیرا آنان در زمان حکومت پدر امام حسین ع، این کار را کردند و اسلام را وارونه نشان دادند. بار ها حضرت علی ع به آن اشاره فرمود که: بیان ایشان این است: بیاید زمانی بر امت اسلام که: از اسلام جز اسمی باقی نماند و از دین جز رسمی!

اما بنی امیه که میدانستند: با وجود حضرت علی ع نمی توانند: اسلام را منجمد و ارتجاعی نشان دهند، فرار به جلو کردند! آن ها با رفتن به شامات، اولا خود را از تیر رس حضرت علی دور نگهداشتند، و ثانیا به انطرفی ها پیغام دادند که: هر طور شده جلو نفوذ اسلام، مخصوصا اسلام علوی را بگیرند! زیرا دربار معاویه، اغلب از بزرگان اروپایی پر بود، حتی در مجلس یزید هم اینطور بود. می گویند یزید علیه اللعنه، وقتی که بعد از شهادت امام حسین، سرهای مبارک شهدا را آورده بودند ، مجلسی از بزرگان تشکیل داد که در آن : چوب بر لبان خشکیده امام حسین زد. یک مسیحی برخاست و اعتراض کرد و گفت: ما نوادگان پیامبر خود را احترام می کنیم، ولی شما آن ها را آزار می دهید.

     گرچه این کار های بنی امیه، تنها با مبارزه امام حسین ع و: رسالت تاریخی خواهرش حضرت زینب، در داخل امت اسلامی نتیجه نداد. مخصوصا اینکه بعد از واقعه عاشورا، قیام های زیادی از جمله قیام مختار ثقفی اتفاق افتاد، و بنی امیه را از بین برد. ولی تخم ترسی که آن ها بعنوان: پیشقراولان اسلام در دل مردم اروپا کاشته بودند، به ثمر نشست و آنان در لاک قرون وسطایی خود فرو رفتند، و از پذیرش اسلام واهمه داشتند.

اروپا که در انموقع شناخت چندانی از اسلام نداشت، برای جلوگیری از نفوذ اسلام، به انگیزاسیون یا تفتیش عقاید روی آورد . خواندن کتاب های اسلامی را، که به تازگی برای آنان ترجمه شده بود، ممنوع کرد به گفته ترکمان، رئیس سازمان ارتباطات اسلامی ، تنها 50سال پس از تالیف کتاب قانون ابن سینا، این کتاب به زبان لاتین ترجمه شد! این درحالی بود که کتب معروفی چون شاهنامه، ورباعیات خیام و امثال آن نیز ترجمه شده بود.

     در رو نمایی طرح: ترجمه کتاب های فارسی به زبان های دیگر، در سازمان ارتباطات اسلامی، آقای حداد عادل هم گفتند که مردم اروپا، چنان نظر بدی به دین دارند که، گفتن حکومت دینی برای انان، مصادف با حکومت دینی دوران قرون وسطا، و بازگشت به آن دوران سیاه است! لذا به نظر می رسد که باید: نهضت ترجمه آغاز شود و مبانی این ترجمه، براساس رفع این اتهام بزرگ و: پاک کردن حافظه تاریخی اروپا از: نقش دین در قرون وسطی است.

    البته برخی معتقد بودند که ترجمه زینسو خوب است، برخی ها زانسو را ترجیح می دادند. مثلا حداد عادل می گفت: بهترین ترجمه ها زانسو است، یعنی یک انگلیسی، فارسی را یاد بگیرد و بعد، کتب ما را ترجمه کند بهتر است. ولی دکتر آشنا می گفت: چون کنترل آن مشکل است، لذا باید زینسو باشد یعنی: ما خودمان ترجمه کنیم، بعد به دست خارجی ها بدهیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم تاریخچه ترجمه را بر دو قسمت کردند و گفتند: زمانی بود که کتب ما برای ترجمه به اروپا می رفت، ولی از زمان معاصر، برعکس شد و ایرانی ها برای: ترجمه کتب اروپایی فعالیت می کردند.

امام حسین ع برعلیه تفتیش عقاید

Engizisyon karşı AS İmam Hüseyin

Diyerek İmam Hüseyin türbe: en azından, hoşgörülü olmak, din yoksa, onların düşmanları, doğrusal kölelik ve Engizisyon dini tanıtmak olduğunu gösterdi. Ve onların özgürlük ve özgürlük önünde. Ve İmam Hüseyin AS ifadesi özgür olmak inanç yoksa diyor, çünkü din ve özgürlüğü zemin değil, zirve istediği ortaya koymaktadır. Zorunlu din olduğunu ve kurtuluş karşı düşünmeyin. Ne, daha sonra Avrupa'da da izledi ve Ortaçağ karanlık dönemi kuruldu.

İslam içeriğin boş olduğunu ve dondurma ederim ve: Aslında, İmam Hossein, uzun vadeli bir strateji düşman ve kesin olarak laik bir gösteri. Bu insanlar bir durumda karşı karşıya edildikten sonra bu dünyada ve ahirette de bunun için bir ilgi, görünce ve, tabii ki, onlar bırakın budur. İmam Hüseyin mücadele planını engelledi. Onlar için İmam Hossein babasının döneminde, bu baş aşağı ve İslam oldu. İmam Ali defalarca İslam dininin sadece resmi adı kalır onların ifadesi İslam'ın milletin üzerine gelmek olduğunu belirtti dedi!

Ama biliyordu Emeviler: İmam Ali rağmen yapamazsınız: Dondurulmuş İslam ve gerici gösterisi, onlar ön koştu! Onlar Levant gidin ilk ateşli silah Ali ve ikincisi bu mesajın diğer tarafına, uzak tuttu: İslam, özellikle de Alevi İslam'ın ileri bir şekilde etkisini! Mu'awiya mahkeme Çünkü Avrupalı ​​liderlerin çoğu, hatta Yezid de böyleydi. Yezid İmam Hüseyin'in ölümünden sonra, kutsal şehitlerin başları getirildi zaman, İmam Hüseyin'in dudaklarına ahşap ölü geniş odası nerede, dedi. Bir Hıristiyan ayağa kalktı ve protesto ve biz peygamberin soyundan saygı, ama sen onlara zarar yapabilirim dedim. İmam Hüseyin AS sadece mücadele Emevilerin, çalışma olmasına rağmen: ablası Zeynep'in tarihi misyonu, İslam milleti yol açmamıştır. Ücretsiz Saghafy ayaklanmasının Aşure ayaklanması çok meydana gelen ve özellikle sonra Emevi yıkıldı. Ama İslam'ın Bellwether olarak tohum ödedi, Avrupa halkının gönlünde ekilmiş korkuyorlar ve onların ortaçağ battı kilit ve korkulan İslam.

Avrupa'da İslam'ın çok az anlayış İslam'ın etkisini önlemek için, o zaman var, Engizisyon veya Kutsal Engizisyon gitti. Onlar için tercüme edilmiştir İslami kitaplar, geçtiğimiz günlerde Türkmen yasaklandı, İslam Toplumu başkanı, sadece 50 yıl Avicenna tarafından yazılmış kitabın ardından, kitap Latinceye tercüme edildi! Ancak, ünlü Şehname kitabı, Vrbayat Hayyam, ve bu yüzden tercüme edildi. Projenin görünümünde: Diğer dillerde Fars edebiyatının çeviri, İslam Toplumu Örgütü, Sayın Haddad Adel de, Avrupa halkı, bu tür yorumlar ortaçağ teokrasi ile çakışır, dini devleti söyleyerek, kötü niyet olduğunu söyledi ve Siyah dönmek! Bu gibi görünüyor: çeviri hareketi başlar ve çevirinin temelleri, bu büyük yükü ortadan kaldırarak: Ortaçağ'da dinin rolü: Avrupa tarihi hafızasını silmek. Bazıları bu çeviri Zynsv iyi bazı tercih Zansv inanıyordu. Örneğin, Haddad Adel Zansv iyi çeviriler, biri İngilizce, Farsça, bizim kitap daha iyi tercüme sonra öğrenmek dedi. Ama kontrolü zor olduğunu söyledi doktor, Zynsv biz yabancılara vermek, sonra tercüme anlamına olmalıdır. Kültür ve İslami Rehberlik Bakanı da o bizim kitapları çevirmek için Avrupa'ya gittiğinde söyleyerek, iki bölüme tarihini çevirmek, ancak çağdaş zaman, İranlılar aksine Avrupa kitaplar aktif çevirmek için.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.