1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

امام حسین بر علیه اجبار

یکی از ابعاد قیام امام حسین ع مبارزه: با جمود فکری و اجبار است. که در مقابل آن، آزاد اندیشی است، یعنی انسان ها می توانند، هرطور که خواستند فکر کنند. بارز ترین حالت این موضوع، در شب عاشورا اتفاق می افتد که: امام حسین ع دستور می دهد: چراغ ها را خاموش کنند، و به یاران خود می گوید: من بیعتم را از شما برداشتم، دشمن فقط بامن کار دارد، لذا شما هم بمانید کشته خواهید شد، هرکس می خواهد برود آزاد است. که یاران او اظهار وفاداری می کنند، و در آن شرایط سخت برای دفاع از: امام حسین ع باقی می مانند.

    این درس آزادگی است برخلاف قرون وسطی است، که همه را مجبور می کردند عضو صلیبی ها بشوند، و به میدان جنگ بروند. این عمل گرچه فقط جنبه نظامی داشت، ولی در همه سیستم فکری و: ابعاد زندگی بشری هم اثر می گذاشت. تا جایی که دین برای آن ها و این ها فرق می کرد!. از نظر مردم قرون وسطا که: همان ادامه دهنده راه بنی امیه هستند، همه باید کور شوند و کر شوند، تا دین دار باقی بمانند! معاویه و یزید اینطور تبلیغ می کردند که: هرظلمی می کنند خواسته خداوند است. وکسی نباید اعتراض کند.

این تفکر، که یک تفکر جمودی یا ارتجاعی است، مختص به زمان امام حسین نیست، لذا کسانی که به جبر اعتقاد داشتند، بقیه را مسخره می کردند و: معتزله یا اشعری و رافضی می گفتند. چنانچه این تفکر در زمان امام صادق هم بود: شخصی به امام صادق سیب تعارف کرد، و پرسید آیا این سیب قسمت و سهم: شما است که بخورید یا نخورید؟ و مقصود او این بود که اگر امام گفت: قسمت من است، آن را بدزد و خودش بخورد! و اگر گفت نه، به زور به ایشان بخوراند! چنانچه امام رضا را هم، با همین استدلال مسموم کردند. ولی امام صادق فرمود که اگر، با اراده خودم بخورم و: از گلو پایین برود سهم من است! این جمله معروف هم از ایشان است که : نه جبری وجود دارد و: نه احتیار کامل بلکه امری بین این دو هست.( لاجبر و لا تفویض بل امر بین الامرین) . به قول مولوی : اینکه گویی این کنم یا آن کنم، خود دلیل اختیار است ای صنم.

اما با تمام این آموزش ها آن ها نمی گذاشتند: حقایق به گوش مردم برسد تا جاییکه، عقیده جبر در قرون وسطی، شدیدا اجرا می شد بطوریکه: اگر کسی عقیده مخالفی می گفت، او را دستگیر می کردند و مانند: گالیله وادار می کردند تا بگوید اشتباه کردم.

 اما نکته مهم در اینجا این است که: همه عقاید مترقی که مورد انتقاد کلیسای آن زمان بود، همگی عقاید اسلامی بود. زیرا گالیله یا امثال آن همگی، مطالعاتی داشتند که از منابع اسلامی بود. ولی تبلیغات درست برعکس است! یعنی فکر می کنند که مسلمانان نیز، مانند قرون وسطا به مسطح بودن زمین اعتقاد داشتند، در صورتیکه در آن زمان، ایران و علوم اسلامی در اوج تمدن و شکوفایی بوده است.

دلیل این همه تبلیغات سوء، ریشه در همان جبهه داخلی داشت، یعنی دینی که بنی امیه تبلیغ می کرد، درست در نقطه مقابل دین اسلام بود. وی مخالفان این عقاید را هم به شدت مجازات می کرد. و آن را بحساب اسلام می گذاشت. امام حسین تنها کسی است که توانست، این دروغ پردازی ها را علنی کند. زیرا زندگی و شهادت امام حسین، افسانه نیست و واقعیت است. در حالیکه همه داستانهای حماسی، افسانه است نه واقعیت. یعنی امام حسین ع با پذیرش بالاترین: درجه ازار و اذیت و جانفشانی، خود وخانواده شان توانست: بگوید آن ها دروغ می گویند.

در همین زمان ما می بینیم که: آل سعود بعنوان خادم حرمین خود را معرفی کرده، و مردم دنیا فکر می کنند او: نماد کامل اسلام است، و بقیه کفر مطلق هستند. در حالیکه می بینیم که شیخ نمر آل نمر را، به اعدام محکوم می کنند ولی، برای شاهزاد قاچاقچی که 2تن مواد مخدر به لبنان برده بود، تقاضای آزادی و عذرخواهی کرده اند. و این نشان می دهد که شعار های آنان، درست برعکس عملکرد ان ها است. ونبایدمردم فریب آن را بخورند. برای افشا چهره پلید آل سعود، ما نیاز به یک امام حسین دیگر داریم، که ما حدس می زنیم او وجود دارد. برخی ها خود شیخ نمر را نفس زکیه می دانند، ولی از همه واضحتر شهادت: دکتر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، به همراه 72تن دیگر در عربستان است. لو رفتن این قاچاق در لبنان هم، نشان میدهد که ارتباط مستقیمی: بین این دو حادثه است.


الإمام الحسین ضد الإعادة القسریة

Geri gönderme karşı İmam Hüseyin

Entelektüel titizlik ve zorlayıcı ile mücadelenin AS İmam Hüseyin'in ayaklanmanın bir yönü. Buna karşılık, özgür düşünceli insan can, nedense onlar düşünüyorum. Işıkları kapatmak ve şöyle dedi ashabına: Bunun en bariz durum komutları AS Aşure İmam Hüseyin'in gecesi oluyor sana düşman aldı biat sadece benimle çalışmak size böylece herkes özgür olmak istiyor da öldürülecek kalın. O arkadaşlara bu sadakati söyledi ve zor durumda İmam Hüseyin türbesi kalır savunmak için.

    Bu ders Haçlıların bir üyesi olmak ve savaş gitmek zorunda kaldılar Ortaçağda, aksine özgürlük olduğunu. Bu uygulama, ancak, sadece askeri yönü değil, tüm sistemleri ve insan hayatının entelektüel boyutta etkilenmektedir. Bildiğim kadarıyla bunun için din olarak ve farklı oldu! Ortaçağ'da insanlar: içe kalmamak Emevilerin devamı, tüm kör ve sağır olması gerekir! Muaviye ve Yezid onlar Hrzlmy Tanrı istedi reklamı. Wuxi itiraz gerekir.

Bir durgunluk ya da gerici düşünce olan bu düşünce, İmam Hüseyin'in zaman özel değildir, cebir inananlar, diğerleri alay ve: Mu'tezile veya Eş'ari ve Rafidah dedi. İmam Sadık elma sunulan birisi ve yemek ya da elma ve katkı olduğunu yemem sordu: imam anda düşünüyordum eğer? Niyeti İmam rolümü söyledi, eğer çalmak ve yemek oluyor oldu! Ve onları beslemek zorlamak için, hayır derseniz! İmam Rıza ikisi ise, aynı argüman zehirlendi. Benim payı aşağı boğaz Ama İmam Sadık ben yemek, dedi! Onlardan Bu ünlü alıntı cebirsel yok olmasıdır. Ikisi arasında bir şey tarafından tutulur değil tüm ama (). Rumi sözleriyle: I like it ya da değil, neden bir fetiş sağlamaktır.

Ama gerçekler birisi karşısında görünüm diyordu sanki ortaçağ cebir görüşüne göre, güçlü koştu, ölçüde insanlara ulaşmak için izin vermez bu eğitim onu ​​tutukladı ve Galileo gibi zorunlu Yanlış olduğunu söylemek.

 Ama burada önemli bir şey olduğunu o zaman Kilisesi eleştirdi bütün ilerici fikirler, bütün İslam inançlar. Galileo ya da hepsi sever gibi, çalışma İslami kaynaklara oldu. Ancak reklam tam tersi! Yani Ortaçağ'da gibi Müslümanlar, toprak, düz olduğuna inanılan düşünüyorum medeniyet ve refah yükseklikte anda İran ve İslam Araştırmaları oysa.

Çünkü yerli ön köklü bütün bu propaganda, Emeviler dini propaganda, tam tersi İslam dini oldu. O, bu fikirlerin şiddetle cezalandırılacak karşı. Ve İslam'ı kabul edildi. İmam Hüseyin, kamu yalanları yardımcı olabilecek sadece bir tanesidir. İmam Hüseyin'in, efsane ve gerçeklik yaşam ve şehitlik için. Tüm destansı hikayeler, efsane, değil gerçeklik iken. Zulüm ve fedakarlık en yüksek derecede kabul İmam Hüseyin türbe, kendi aileleri var: onlar yalan söylüyorlar.

Aynı zamanda Suud Custodian House kendinizi tanıtmak olduğunu görmek ve insanlar onun olduğunu düşünüyorum: İslam mükemmel bir sembolü ve geri kalanı mutlak güvensizlik vardır. Şeyh Nimr el-Nimr, onları Lübnan özgürlüğü talep vardı ve özür diledi uyuşturucu kaçakçıları Prince 2 ton için, idama mahkum ama görürken. Ve bu onların sloganı onların performansı tam tersi olduğunu gösteriyor. Ve insanlar yemek aldatmak zorundadır. Suud çirkin yüzünü ortaya çıkarmak için, biz onu tahmin İmam Hüseyin'in, bir tane olması gerekir. Suudi Arabistan'da 72 kişiyle birlikte, Lübnan'a doktor Ruknabadi eski İran büyükelçisi: Şeyh Nimr Zakia biliyorum bazı kendini, ama en belirgin kanıtıdır. Lübnan'da bu ticareti sızıntı, iki olayla arasında doğrudan bir ilişki göstermektedir.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.