1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

امام حسین ع برعلیه ترور

دشمن که میدانست امام حسین ع در مکه است، و درایام حج می خواهد خانه خدا را زیارت کند، دستور داد عده ای شمشیر به دست، لباس احرام بپوشند و به بهانه زیارت به مکه بروند، و ایشان را که بی اسلحه است ترور کنند، وامام حسین که این را فهمید، حج را نیمه کار گذاشت و: به سوی عراق حرکت کرد و فرمود: که من نمی خواهم حریم امن الهی، بخاط کشته شدن من، دچار نا امنی و ترور شود.

     ترور یا تروریسم با اینکه بسیار بد است، ولی خیلی ها آن را دوست دارند! مثلا می گویند اگر دولت اسرائیل، هر کسی را ترور کند خوب است! جایزه جهانی صلح نوبل هم به او می دهند. یا ساز مان منافقین هر ایرانی را ترور کند، آمریکا و انگلیس به او جایزه هم می دهند. بودجه آن ها را تامین و همه جا، از آنان استقبال می کنند. زیرا آنان تا به امروز: 17000هزار ایرانی را درب منزلشان ترور کرده اند. از آن جالب تر این است که: کسی را که ترور نمی کند،  محکوم به ترور می کنند و: او را تروریست معرفی می نمایند! مثلا کودکان و نوجوانان فلسطینی، که با تیر و کمان یا سنگ و چوب، از خود دفاع می کنند تروریست می نامند، هرکس از ان ها حمایت کرد، او را در لیست سیاه قرار میدهند.

این حق کشی یا پوشاندن حق، همیشه بوده است حتی در آغاز تاریخ! وقتی خداوند هدیه حضرت هابیل را پذیرفت ولی هدیه قابیل را نپذیرفت. اولین تهدید به ترور شکل گرفت! قابیل هابیل را تهدید به قتل کرد ولی هابیل گفت تو اگر مراهم بکشی من ترا نخواهم کشت! اما او گوش نداد و هابیل را کشت و با راهنمایی یک کلاغ! او را دفن کرد. لذا می گویند مظلومان تاریخ از نسل هابیل هستند و آن ها از نسل قابیل.

تروریسم شکل های مختلفی هم داشته است مثلا بیوتروریسم یا کشتن مردم با میکرب از قدیم بوده است موقعی که لاشه گندیده ای را در سرچشمه آب قرار می دادند تا همه از ان اب بخورند بمیرند تا امروز که همه فیلم های هالیوودی پرشده از تولید و توزیع میکروبیولوزی های حساس. که میتوان گفت که بیماری ایدز یا سارس و سرطان همه از نوع بیماری هایی است که از طریق میکرب و ویروس های جهش یافته به انسان منتقل شده اند.

در هر صورت در تاریخ دو دسته بودند عده ای هابیلی و عده ای قابیلی. در دین زرتشت به آنان اهورایی و اهریمنی می گفتند و در دین مسیحیت روح آسمانی و نفس زمینی گفته شده و در اسلام هم به حق و باطل تعبیر گشته است. اگر انسان گوش به حق بدهد ضرر نمی کند ولی معمولا باطل خود را جلوه می دهد و مانند بازیگر ماهری خود را به هر شکل حتی حق در می اورد تا مردم را فریب دهد. البته ابن عده هم از بین خود مردم هستند و برای همین میدانند چه کار کنند و یا چه بگویند که مردم آن ها را بپذیرند.

وقتی مردم فریب باطل را بخورند بطور طبیعی باید از این افراد تبعیت کنند و این باعث به قدرت رسیدن آن ها می شوند و مردم دچار حاکمیت زور و استبداد می شوند که با دروغ و فریبکاری بر گرده مردم سوار می شود. اگر بخواهند نجات پیدا کنند باید گوش به حرف ان ها ندهند و به سوی حق روی آورند. یکی از نشانه های حق آن است که طرفداران حق دستمزدی جز هدایت بشریت نمی خواهند در حالیکه طرفداران باطل همه ثروت  و قدرت و نفوذ مردم را برای خودشان می خواهند.

امام حسین ع در هنگام خروج از مکه برای مردم سخنرانی کرد و به این نکات اشاره نمود امام حسین(ع)، به کربلا رفت تا مبادا اسلام، آنگونه که معاویه ها و عمر و عاص ها و یزیدها و شمرها و عمر سعدها می خواهند، اسلام سازش و تسلیم، اسلام زر و زور، اسلام سرمایه داری منهای عدالت، اسلام کاخ های مرمرین، اسلام مرفهین بی درد و در یک کلام اسلام شیطانی شناخته شود.

لذا کسی که به  راهنمایی های ایشان توجه نکند بناچار در دام گرو ههای دیگر که کاری جز ترور و آدم کشی ندارند گرفتار خواهد شد.

امام حسین ع برعلیه تروز

İmam Hüseyin, terörle

Mekke'de İmam Hüseyin türbe biliyordu Düşman ve Drayam Hac Allah'ın evi olacak, Mekke'ye hac bahanesiyle ihram elbiselerini giymek, elinde bazı kılıç emretti, onlar kolları olmadan suikast, İmam Hüseyin Irak'a hareket etmek ve Hac yarısını işini gerçekleştirdi ve güvenlik ilahi mevsim istemiyoruz dedi, ben güvensizlik ve terör ile öldürdü. Terör ya da terörizm, çok kötü, ama ben onu seviyorum o! Örneğin, İsrail hükümeti herkes iyidir suikast olmadığını söylemek! Nobel Barış Ödülü kendisine cevap. Ya da ödül ona cevap terör, Amerika ve İngiltere'nin herhangi İranlı Mücahitleri Örgütü. Bunlar finansman sağlayacak ve her yerde, bunlar açıktır. Bugüne kadar olduğundan: 17,000 binlerce İranlı kendi kapısını katlettiler. Bu cinayet değil, bir ve ona terörist suikast mahkum olması ilginçtir! Örneğin, Filistinli çocuklar, yay ve oklarla, taş ve ahşap, kendilerini savunmak için, onlar içlerinden biri onun desteği, o kara listeye koydu, terörist denir.

Hatta her zaman olmuştur tarihin başlangıcında, sağ bu adaletsizliği koyarak! Tanrı Habil'in sunan kabul etmiş, ancak ne zaman o Cain'in hediyeyi kabul etmedi. İlk terör tehdidi oldu! Cain Abel Cain ölüm tehditleri söyledi, ama sen beni öldürürsen seni öldürürüm! Ama o dinlemek ve bir karga yönlendirmesi ile Abel öldürdü vermedi! O toprağa verilecek. Yani Cain ve Abel soyundan nesil ezilen tarihini söyleyin.

duyarlı. AIDS veya SARS ve kanser, mikrop ve virüs yoluyla insanlara bulaşan hastalıkların tüm mutasyona uğramış söylenebilir.

Her durumda, Habil ve Kabil bir dizi iki kişi vardı. Onlar ilahi ve semavi ve dünyevi nefes ruhu içinde Zerdüştlük ve Hıristiyanlığın şeytani demek ve İslam doğru ve yanlış yorumlanmış edildiğini kaydetti.

Insanlar onlara itaat gerekir normalde boşuna hile yemek ve bu onları iktidara yol açar ve ne zaman yalan ve aldatma ile despotik kural insanlar insanlar gelip monte edilebilir. Onlar hayatta kalmak istiyorlarsa, onları dinlemek gerekir, ve sağa çevirin. Hayranları insanlar istediğiniz fanlar tüm zenginlik ve güç geçersiz ise, insanlığın rehberlik için ödemek istemiyorum işaretlerinden biri.

İmam Hüseyin (as) insanların konuştu ve İmam Hüseyin'in (as) sivri uçları Muaviye ve Yezid hayat Aas olarak İslam'a diye Kerbela'ya gitti ve Şammar ve Ömer Saad olabilir için Mekke ayrılırken olacak, bir kelime İslam bilinen kötülük İslam uzlaşma ve teslimiyet, altın ve İslam'ın gücü, adalet olmadan kapitalizm İslam, İslam Marble Palace, ağrısız varlıklı İslam.

Bu nedenle, av perforce kendi ipuçları dikkat etmez birisi terör ve cinayet yakalanmış olacak ama hiçbir şey başka yollarla bağlıdır.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.