1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

پرچم ایران بر بلندای اروپا.

   پس از سالها تلاش جمهوری اسلامی ایران، امروزه نتایج این تلاش ها خود را نشان می دهد و می بینیم که: پرچم ایران بر بلندای واتیکان برافراشته می شود. و ایران بعنوان پرچمدار صلح و دوستی در سطح قاره سبز مطرح می گردد. و این نکته نشان داد که این بار اروپا بر امریکا پیروز شد، و آن را به حاشیه برد. و این روزها دیگر اظهارات کنگره و کارکرد های: ضد ایرانی ان نشنیده گرفته می شود، و قرار داد های تجاری و رفت و امد های پس از: برجام اروپا هست که ظرفیت رسانه ای جهان را پر کرده است.

  امریکا که همیشه همچون طبل توخالی، از سرو صدا و تبلیغات برای آقایی و سروری خود، استفاده می کرده امروز زیرکانه این سلاح نیز از او گرفته شده است. و نصب پرچم ایران در واتیکان یعنی: پاسخی به تمام بلندگوهای امریکایی در سراسر جهان! که اروپا با کمک ایران توانست جام: برتری جهانی را از امریکا پس بگیرد، و امروز سخنگوی دنیای مسیحیت فقط در اروپا است، و مسیحیت لیبرالی یا صهیونیستی دیگر قدرت مانور را از دست داده است.

  به سکوت کشیده شدن اسرائیل نیز، این پیام را دارد که یهودی ها نیز برای خود، رهبر صهیونیست نمی شناسند! و به اصالت خود در دین یهود برگشته و: خواستار ارامش در تمام جهان هستند. زیرا که صهیونیزم همانند مسیحیت لیبرالیستی، بدنبال برتری بلامنازع خود بود و بقیه را، شهروند درجه دو یا سه می دانست! در حالیکه یهودیت و مسیحیت مانند اسلام، برای اولاد آدم ع، شرافتی جز تقوا و فداکاری و عدالت نمی شناسد. چیزی که در گذشته نه چندان دور، در دست تطاول تاریخ از بین رفته بود.

   دنیایی که مسیحیت لیبرالی و یهودیت صهیونیستی، برای بشر ساخته بودند مانند دنیایی بود که: اسلام داعشی به دنبال آن بود و هرسه، دین الهی را به دنیایی از وحشت و: عقب افتادگی و ضدیت با تمدن تبدیل کرده بودند، و آن را از مفاهیم رحمانی و روحانی خالی کرده بودند. شاید اولین گروه داعش گونه، در جنگ های صلیبی پیدا شدند، ولی ریشه آن ها به قبل از جنگ های صلیبی ، حتی به اولاد بلافصل حضرت آدم هم می رسد، آنجا که قابیل تهدید کرد: هابیل را می کشد و کشت!

   اما این وحشت و ترور زمانی خود را نشان داد: که بصورت مکتب در امد! یعنی قرن نوزدهم و بیستم بود که بشر، همه چیز را بصورت مکتب می خواست. و نامی برای ان می گذاشت. همانطور که مکتب مدیریت و روانشناسی را، پایه گذاری کرد به پایه گذاری: مکتب شیطان هم همت گماشت. تروریسم و انارشیسم و فاشیسم مکتب شد! و حتی مقدس محسوب و به جای: مکتب رحمانی و الهی نشست. از ان روز بود که شرف و غیرت و حمیت  اخلاق و: فداکاری به بایگانی سپرده شد.  هرکس صحبت از انسان دوستی می کرد، به شکل یک احمق به او نگریسته می شد، و هرکس دروغ بیشتری می گفت: قدر بیشتری می دید و: بر صدر می نشست . دیپلماسی و سیاست به: پلی تیک و دروغ سازی رسانه ای معنی شد و: دنیای رسانه به دنیای فریب و خدعه و نیرنگ تبدیل شد.

اما این شب سیاه تمام شد! اخرین نسل دایناسور های داعشی هم، به انقراض نسل خود ایمان اوردند. چه داعش سیاه که در عراق و سوریه می جنگد، و چه داعش سفید که یمن و بحرین را بمباران می کند، و لشکر و کشی می کند. چه لیبرالیسم مسیحی که دنیا را فقط: از دریچه میان دو پا می دید و چه، صهیونیسم یهودی که فقط به زور و زر فکر می کرد.

    امروز جزیره مثلثی برمودای  صهیونیزم، ارتجاع و لیبرالیزم که همه چیز را به خود می کشید، و نابود می کرد دیگر به افسانه ها پیوست. و ضحاک عرب که مغز جوان ها را در می اورد، در تخت بدبختی خود غوطه ور است، و الهه پول کوه المپ با کاهش ارزش بازار های مالی و پولی مواجه است، و شمشیر شوالیه ها و دن کیشوت ها که در غلاف خود پوسیده است. و حتی به درد مبارزه با اسیاب هم نمی خورد.


پرچم ایران بر بلندای اروپا

Avrupa'nın üst İran bayrağı.
   
İran İslam Cumhuriyeti'nin çabaları yıl sonra, bugün çabalarının sonuçlarını ortaya koymaktadır ve Vatikan bunun üstüne İran bayrağını kaldırdı görüyoruz. Ve İran kıtasında barış savunucusu olarak ortaya çıkmıştır. Ve bu sefer Avrupa Amerika'da kazandığını gösterdi ve o marjinal oldu. Ve bu gün, kongre tanıklık ve işlevleri: Anti-İran duyulabilir, ticari ve trafik şunlardır: medya dünyasında kapasitesini doldurdu Brjam Avrupa.
  
Amerika her zaman boş bir davul, erkek ve sunucu için gürültü ve propaganda, ve bugün parlak olduğu gibi bu silahı kullanır. Ve dünyadaki tüm Amerikan hoparlörlere Vatikan'ın tepki İran bayrağı! Avrupa, İran yardımıyla kupayı kazandı: Amerika dünyanın yararlanmak ve bugün Avrupa'daki Hıristiyan dünyasının sözcüsü ve liberal Hıristiyan ya da Siyonist manevra gücü kaybolur.
  
Sessizlik içine çizilmiş İsrail, mesaj Yahudiler için de, Siyonist liderler bilmiyorum! Ve Yahudi inancına kendi özgünlüğü döndü: sükunet tüm dünyada. Liberal Hıristiyanlık gibi Siyonizm için, iki veya üç yılında tartışmasız sınıf vatandaş geri kalanı için izinden biliyordum! Yahudilik ve Hıristiyanlık da, İslam gibi, Adem barış, saygınlık ve adalet soyundan erdem ve fedakarlık tanımıyor. Çok uzak olmayan bir geçmişte, tarih tecavüz gitmişti şey.
   
Kavramlar gerilik ve anti-medeniyet olmuştu ve: liberal Siyonist Hıristiyanlık ve Musevilik gibi dünya olarak, insanlık için yapılan bir dünya İslam bir korku dünyasına ISIS ve üç, din ve Tanrı bakıyordu ki Rahmani ruhsal boş ve oldu. İsis Belki ilk Haçlı Seferleri bulundu, ancak Haçlı Seferleri önce bile Adem'in soyundan acil için kökleri ulaşır nerede Abel ve öldürüldü öldürür Cain tehdit!
   
Ama onun zaman terör okulu geldiğini gösterdi! Ondokuzuncu ve yirminci yüzyıllara her şey sadece okul olur, o adamdı. Ve bunun için bir isim vardı. Kurulan kurulan okul yönetimi ve psikoloji gibi: Okul Şeytan başlattı. Terörizm ve anarşizm ve faşizm okulu oldu! Rahmani okul ve Tanrı toplantı: Ve hatta kutsal ve yer düşündü. O günden onur ve ahlak ve coşkusu: arşivlere özveri. Herkes hayırseverlik hakkında konuşuyordu, o bir aptal olarak görüldü ve bir daha yalan o daha gördüğünü söyledi: Toplantının üstünde. Diplomasi ve siyaset: Poli-tik ve medyanın yanlış araç ve aldatma ve hile ve aldatma dünya dünya medya oldu.Ama bu gece siyah oldu! Neslinin yok olmasına ISIL en son dinozorlar inanıyordu. Ne Irak ve Suriye'de İslami Devlet siyah, beyaz İslami bomba Yemen ve Bahreyn ve ordu ve sıhhi tesisat savaşır. Sadece pencereden liberal Hıristiyan Ne Dünya ve iki ayak gördüm ve altın sadece Siyonist Yahudi düşünce zorlamak için.
    
Bugün hepsi Bermuda Şeytan Üçgeni Siyonizm ve gerici liberalizmin adası o aldı ve ekli mitler yok. Ve Arap Zahhak sizin kol giyilir genç onun sefalet yatağında dalmış beyin, mali ve parasal piyasa nominal değerini azaltarak Olimpos Dağı'nın para tanrıçalar ve kılıç şövalye Don Kişot, getirmek . Ve hatta birlikte öğütülerek acıyı mücadele.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.