1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

کلید آمریکا، سال هاست خاک می خورد!

همانطور که رئیس جمهور عزیزمان گفت: کلید ارتباط با آمریکا در دست کنگره و کاخ سفید است ! ایشان همچنین گفتند: اگر در دست من بود از ان استفاده می کردم! و این بیان بسیار زیبایی از یک مشکل 40ساله است، که به قول برخی ها چله نشین هم شده است. زیرا با اینکه مشکل اصلی ایران با آمریکا، بیش از هشتاد سال است که شروع شده، ولی چله اول ان در بی خبری بوده و: رژیم ستم شاهی ان را یک برد می دانست. ولی چهل سال بعدی برای ملت ما روشن شده، و از سایه بیرون آمده است.

  در همین قضیه پس از برجام می بینیم که: با تمام مساعدت های بین المللی که همه قطعنامه های تحریم، یکجا لغو شد و راستی ازمایی کاملا نتیجه داد، و اجرای برجام در دو سو اغاز شد، حتی رئیس جمهور امریکا لغو تحریم ها بر علیه ایران را امضا کرد، ولی  کنگره مانند دزدان سرگردنه بر بالای خزانه ایران نشست، و هر روز به یک بهانه گوشه ای از ان را دزدید .

یک روز مصوب کرد که چند میلیارد دلار از: دارایی های بلوکه شده ایران را به تعدادی: آمریکایی جاسوس که در ایران جاسوسی می کرده، و اخراج شده اند بعنوان خسارت پرداخت نماید. ناشی گری ان ها این بود که رقم خسارت را، چنان بالا ارزیابی کردند که هیچ کس تا کنون، چنین رقمی را حتی به خواب هم ندیده بود. و این نشان میداد هدف آن ها حتی خیر خواهی: برای هموطنان خودشان هم نبود، بلکه می خواستند راهی برای دزدیدن گنج ایرانی ها داشته باشند، و روز روشن این کار را انجام دهند .

 مجموعا می شد حدس زد که کل مبلغ اموال بلوکه شده، به این وسیله در امریکا می ماند! این البته مهم نبود زیرا که اموال بلوکه شده، خرج شده بود و آن ها نمی خواستند به آن اعتراف کنند. بلکه مهم این بود که می خواستند بالاتر از این رده هم بروند، یعنی طلبکار هم بشوند. و این است که اعتماد ایرانیان برای ارتباط: با دولت و کنگره را از بین می برد. رئیس جمهور ایران به این مسائل اشاره داشت، ولی از مفهوم سمبلیک کلید استفاده کرد. زیرا کلید در فرهنگ آمریکایی سابقه بیشتری دارد.      مخصوصا در اندیشه ها و مفاهیم موهوم، کاربرد زیادی دارد مانند کلید گنج کشتی های که غرق شده! و اموالی که دزدان دریایی گم کرده اند، و یا جزیره ای که در ان گنج است. حتی ان ها شرق رایک جزیره بزرگ گنج می دانند که باید با کشتن آدم هایش آنجا را صرف کرد. به عبارات بهتر ان ها، مسلمانان را مارهایی می دانند که بر: سر گنج ها نشسته اند و راه رسیدن به گنج را، کشتن این مسلمانان می دانند.

 درست مانند اجدادشان که با کشتن سرخپوست ها، تمام حاصل دسترنج سالیان سال آن ها را یک شبه به غارت بردند، و بدون زحمت صاحب همه سرزمین ها و: چاههای نفت و معادن طلای ان شدند. و برای همین است که در نماد سازمانی و ارم: سازمان های نظامی و اطلاعاتی، از نماد کلید استفاده کرده اند. ولی باید دانست  نوع کلید امریکا یی فرق کند. کلید آن ها از همان نوعی است که معصومین ما گفته اند: همه بدیها در خانه ای قفل شده و: کلید ان دروغ است. کلید آمریکایی ها سال هاست که در: نشان های اطلاعاتی و امنیتی ان خاک می خورد، و فقط موقعی به درد می خورد که بخواهد: ترور و  فساد و دروغ و دزدی در جهان اتفاق بیافتد.

  لذا باید کنگره و دولت آمریکا، یک باز نگری وسیعی بکنند، این کلیدها را از تاریخ و موزه بیرون بیاورند، آن ها را تمیز کند و با نیت پاک به کار ببندند. واین خواسته ایرانیان است و نه تنها ایرانیان، بلکه همه جهانیان امیدوارند که روزی آمریکا، سر عقل بیاید و به دامن بشریت برگردد. و این هشدار برای چنین روزی است. تا کلید آمریکایی از قاب سازمان های اطلاعاتی، بیرون بیاید و بر دامن سازمان های اجتماعی بنشیند    یعنی مسئله به همین سادگی است که در داستان ها هم می خوانیم و همه آن را می دانیم ولی موقع عمل نمی توانیم. و البته اگر کسی ناتوان بود، راه دیگری هم هست و آن اینکه خود را از بازی بیرون بکشد، و بگذارد تا بازیگران اصلی بیایند و درست بازی کنند. واگر این کار را نکرد تنها راه باقی مانده آن است که مانند موش ، از دم آن گرفته و به بیرون پرتاب شود...


کلید آمریکا، سال هاست خاک می خورد

Anahtarlar Amerika, yıllardır toz toplandı!Bizim başkanı olarak Kongre ve Beyaz Saray Amerika'nın ilişki anahtarı dedi! O da dedi ki: elimde kullanırsanız! Ve bu biraz zaman inzivaya söz verdi sıkıntılı bir 40 yaşındaki bir güzel ifadesidir. Bu daha seksen yıl başladı Amerika, sorun değil, ama karanlıkta ilk köpek olduğu için: monarşi rejimi bir kazan düşündü. Ama kırk yıl sonra ulusumuzu temizleyin ve gölgelerin çıkıp. Brjam durumunda bütün kararlar, tek doğrulama tamamen kapalı ödenir ve iki taraf Brjam karşı Amerika'nın yaptırım bile Cumhurbaşkanı koşmaya başladılar iptal edildi ve bütün uluslararası yardım boykot ile görmek İran imzaladı, ancak Hazine'nin Kongresi toplantıya fitil soyguncular gibi, her gün bir bahane köşesi çaldı.
Bir gün o sayıda dondurulmuş İran varlıklarının birkaç milyar dolar geçti: İran'a casusluk Amerikalı casus ve tazminat olarak reddetmiştir. Gary o kimse yukarıda gördüm, bu rakamın bile hayal oldu, bu yüzden hasara neden o

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.