1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

اصول بازرگانی مقاومتی

مدیریت بازرگانی از رشته های مهم برای: غرب مخصوصا آمریکا است. با تحصیل در این رشته، میتوان در بازار بورس و شرکت ها به مشاغل با درآمد های بالایی دست پیدا کرد. زیرا از منظر درآمدی، دومین شغل در امریکا محسوب می شود. اولین آن  در عالم آی تی است. بیزنس یا همان بازرگانی، از صفر تا صد هم تعریف شده، که گاه تولید و صنعت را هم در بر می گیرد، و گاه رشته ای کمکی برای مهندسی: صنایع بحساب می اید. گاهی هم از دیدگاه مخالفان، بعنوان ترویج مصرف و تبلیغات دروغین محکوم می شود.

  مهمترین گام در این جا آن است که: ما بتوانیم تبلیغات دروغین و یا بازار یابی ضد ارزشی را، در ان نابود کنیم و یا کمتر کنیم. دراین صورت به یک: مدیریت بازرگانی مقاومتی دست یافته ایم. تبلیغات دروغین یعنی تضاد گفتار با کردار است. وقتی در برد های تبلیغی، یا رسانه ها گفته می شود که فلان شامپو، این خاصیت را دارد، مشتری ابتدا آن را یک توصیه علمی، برای نجات از حساسیت ها و بیماری های خود تلقی می کند. و این البته منظور تبلیغات چی ها هم هست، یعنی آنها هم چنین هدفی را برای: القا به مشتری و ایجاد انگیزه برای خرید دنبال می کنند.

  اما خط تولید ممکن است اینطور نباشد، و محصولات فروخته شده خاصیت مورد نظر را نداشته باشند، یا مشتری به خواسته خود نرسد. در این صورت میتوان گفت راه بازرگانی غربی و مقاومتی جدا می شود. اقتصاد یا بازرگانی غربی سعی میکند: تبلیغات بیشتری انجام دهد تا این باز خورد ها، در فراوانی تبلیغات گم شود، و آمار ان کمتر شود. یعنی اعتراض های مردم را به:استفاده غیر صحیح آنان از محصولات تعبیر نماید. اما اقتصاد مقاومتی سعی دارد: به چرخ تولید برگرد و آنچه را تبلیغ می کند، خودش نیز آزمایش کند. و اگر مشکلاتی وجود دارد آن را رفع کند. و یا اگر امکان نهایی کردن خاصیت های تبلیغی نباشد، آن تبلیغات را حذف کند. از مشتریان عذر خواهی کند و به آنها غرامت بپردازد.

  ممکن است ادعا شود که این روند، در اقتصاد و بازرگانی غربی هم پیش بینی شده، ولی یک تفاوت اساسی وجود دارد و: آن اینکه در اقتصاد وبازرگانی غربی سود و بهره وری، اصل برتر است و رضایت مشتری هم در کانالی باید هدایت شود که: سود را بیشتر کند. ولذا اگر عذر خواهی از مشتری، به سود کمک کند این کار انجام می شود، و الا به اصطلاح فارسی، گنجشک را رنگ می کنند و بجای قناری می فروشند، تا سود بیشتری داشته باشند.

  این امر در اقتصاد و بازرگانی مقاومتی،  نکوهیده و زشت است، ولی در اقتصاد و بازرگانی غربی یک هنر است. تبلیغات بازرگانی باید هنر جذب مشتری به خرید کالا باشد، نه به منافع یا مضار آن برای مشتری . به همین دلیل است که فروش سیگار و مشروبات، آدامس و نوشابه از همه کالاها بیشتر و: پر رونق تر است در حالیکه، هیچکدام خاصیت ذاتی ندارند و: اگر کسی آن را مصرف نکند نمی میرد! و شاید برعکس بوده و: اگر کسی ان را مصرف کند بمیرد! مانند سیگار که حتی بر روی بروشور های آن هم، ضرر هایش را نوشته اند ولی پروپاگاندا، یا تبلیغات دروغین چنان قدرتی دارد که: الاستیسته را هم از این کالا ها می گیرد، و مصرف روبه افزایش آن، با هیچ اقدامی کاهش نمی یابد.

  اما میوه جات و غذاهای حلال و خوراکی هایی: مثل نان شب از واجبات زندگی است، و اگر کسی دچار سوء تغذیه هم باشد بیمار می شود. بازرگانی مقاومتی هم در این جا بیشتر متمرکز است. بنابراین تفاوت دیگر تبلیغات بازرگانی مقاومتی و غربی، در انتخاب نوع محصول است. در اقتصاد اسلامی گفته شده که: کل مضر حرام. یعنی هرچیزی که برای انسان مضر باشد، مصرفش حرام است. و برعکس آن خرید خوراکی های حلال، بعنوان استفاده از نعمت های الهی، و قدر دانی و شکر گذاری تعبیر گردیده است.  علاوه بر مولفه های سوداگری ، دروغ پردازی و مصرف سازی، موضوع مهم در مدیریت بازرگانی، جایگشت خود و دیگری است. یعنی انسان ها همیشه توصیه می شوند که: هرچیزی را برای خود نمی پسندند، برای دیگران هم پیشنهاد یا تبلیغ نکنند. هیچ انسانی برای خرید کالا قیمت بالا نمی پردازد، یا اگر پرداخت از آن ناراضی خواهد بود. اما تبلیغات مدیریت بازرگانی، با استفاده از روش های روانشاسی یا جامعه شناسی کاری کند، که شخص قیمت بالایی بپردازد و راضی هم باشد! وشاید به آن افتخار هم بکند..

دو هزار و 400 پاکستانی در زندان های عربستان

Direniş İlkeleri

İşletme yönetim disiplinleri Batı, özellikle de Amerika için önemlidir. Bu alanda bir derecesi ile elde edilen yüksek kazanç ile borsa ve kurumsal işletmeler olabilir. Çünkü gelir açısından, Amerika'daki ikinci kariyer. Bu BT dünyada ilk olduğunu. sıfır, iyi tanımlanmış yüz ila İş ya da ticari, bazen de dikkate mühendislik endüstrisi için üretim ve bazen ek disiplin kapsar. Bazen karşıt argüman yanlış reklam ve tüketici promosyon olarak mahkum edildi.

  En önemli adım işte burada: Biz yanlış reklam ya da pazarlama değeri yok veya azaltılır karşı koyabilir. Bu durumda, bir yönetim direnç kutular elde ettik. eylemli yanlış propaganda konuşmasının olmasıdır. misyoner kurulu, ya da medya belli bir şampuan, bu özellik olduğunu söyledi edildiğinde, ilk müşteri, bilimsel bir öneri kendi hassasiyetleri ve hastalık kurtarmak için, var. neden ve takip satın almak için müşteriler motive: Ve bu, tabii ki, hem de reklamverenler, onlar da hedefliyoruz anlamına gelir.

  Ama ürünlerin satılan malların ya da müşterinizin istekleri için üretim hattı olmak değil, olmayabilir. Bu durumda, söz konusu olabilir ve Batı işadamlarına direnç ayrılır. Bu geribildirim, kayıp promosyonlar sıklığı daha fazla reklam yapmak ve kısa hit: Batı ekonomi ya da iş çalışır. insanların protesto ürünlerinin kendi yanlış yorumlanmasını kullanın. Ama direniş ekonomisi geri gelmek için çalışıyor ve hangi üretim çarkı teşvik, onlar da test edilmiştir. Ve çözmek için sorunlar varsa. Eğer promosyon özelliklerini sonuçlandırmak olamazsa ya, bu reklamları kaldırmak olacaktır. Özür dilemek ve müşterilerine tazminat ödemesi.

  Bu süreçte o, hem ekonomide iddia ve Batı işadamları tahmin ama çok önemli bir fark var olabilir: kanalda ekonomi ve verimlilik artışı, üstün ilke ve müşteri memnuniyetini Batı tüccarlar yönelik gerektiğini : daha fazla kar. Müşteri, daha fazla kar var, iş sözde Farsça başka yapılabilir veya fayda yardım kuş kanarya rengi ve satmak yerine nedenle özür dileriz.

  ekonomi ve işletme, kötü ve çirkin, ama Batılı ekonomi ve iş bu gücü bir sanattır. ürünü satın almak için müşteri çekmek için reklam sanat değil, fayda ya da müşteri için dezavantajları. Bu nedenle sigara ve içecek, sakız ve daha tüm malların meşrubat satışı: a, daha müreffeh herhangi içsel özelliği ise ve birisi ölür yemezse! Birisi yemezse ve belki de tam tersi, ve ölür! Böyle bile broşür de onun kaybını yazdığı sigara, ancak propaganda, ya da yanlış reklam olarak ürünün esnekliği gerçekleşir ve hiçbir adımlarla büyüyen tüketim, azalma olmaz öyle güçlüdür ki.

  meyve ve hayatın yükümlülüklerini ekmek gibi helal gıdalar ve gıda ve birisi hasta olursa da yetersiz beslenmiş olabilir ama. Direniş burada odaklanmıştır. rezistif ve batı reklam arasındaki diğer bir fark öylesine bir ürünü tercih. İslam Ekonomisi yasadışı zararlı olduğunu söyledi. Bu insanlara zararlı olan şey, tüketimi yasak olduğu anlamına gelir. Aksine, onlar ilahi nimet olarak, koşer gıda satın, ve şükran ve şükran çağrıldı.

  spekülasyon, yalan ve kullanımı, işletme, kendi permütasyon ve diğerleri önemli şey bileşenlerine ek olarak. Bu insanların her zaman her şey için sevmemek, başkaları için teklif veya promosyon için değil tavsiye edilir anlamına gelir. Kimse ürün bedelini almak için ödediği yüksek değil, ya da ödeme mutsuz olacak eğer. Ancak reklam işletme, psikoloji veya bunu yapmak için araçlarla sosyoloji, o kişinin ödeme ve mutlu olmak için ağır bir fiyat olduğunu! Belki de bununla gurur.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.