1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

فطرت در قرن 21

در مواقعی انسان فکر می کند: آیات قرآنی برای زمان های قدیم بوده است، و الان کاربردی ندارد. این البته زیاد مهم نیست، زیرا میتوان استدلال کرد که قوانین آن، برای امروز هم کار برد دارد. بلکه مهم این است که برخی آن را به: عالم قبل از این دنیا یا بعد از اتمام دنیا نسبت می دهند. مثلا فکر می کنند فطرت بشری، سرشت انسان ها است که خداوند در: روز اول آفرینش آنرا بوجود آورده و تمام شده. در حالیکه اینطور نیست، بلکه خلقت خداوندی لحظه ها را در بر می گیرد. یعنی جهان امروز با جهان دیروز فرق دارد، حتی لحظه قبل با این لحظه تفاوت دارد. در سال قبل خیلی از انسان ها بودند که الان نیستند! همینطور در جهان دیروز، میلیون ها موجود زنده مرده اند و امروز وجود ندارند. در لحظه قبل هم هزاران میلیارد سلول،  در همین بدن ما مردند! وجای آنها را سلول های جدید گرفتند.

 پس اگر یک لحظه خداوند دست از دنیا بردارد، و فیض خود را تزریق نکند همه دنیا معدوم می شود. مانند جریان برق بدون خازن است، به محض اینکه کلید برق، جریان را قطع کند همه لامپ های بعد از کلید خاموش می شوند. لذا اینکه برخی حوادث را به گذشته یا آینده نسبت دهیم، دور از واقعیت است. زیرا واقعیت همان لحظه آنی است که ما در آن هستیم. با این منظر فطرت الهی نه در گذشته، که همین الان در حال سرشتن است (فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ) و دستور قران برای زمان حال است که: روی خود را بسوی دین حنیف برگردان، که در جان های شما گذاشته است. در این فطرت که هرلحظه به امر خدا آفریده می شود، همه مردم دنیا مشتر المنافع هستند و: کسی از آن بی نیاز نیست، و کنار گذاشته نشده است.

وقتی خداوند می فرماید : مگر ما از شما تعهد نگرفتیم که: خدا را بپرستید. مفسران تصور کرده اند، این تعهد برای عالم دیگری است، لذا مردم هم می گویند ما یادمان نیست! اگر تعهد دادیم خبر نداریم، و لذا مجبور به اجرای آن نیستیم! در حالیکه تعهد همین جا از ما گرفته می شود. البته در گذشته هم بوده ولی برای گذشتگان ، در هر لحظه و در هر زمان که ما اراده کاری می کنیم، اول به خدا رجوع می کنیم، و در دل خود با او عهدی می بندیم، و به قول ایرانی ها نذری می کنیم، تا به ان خواسته برسیم . این همان تعهدی است که با خدا می بندیم، ولی بعدا فراموش می کنیم. زیرا در شرایط عادی، توان ما برای پیدا کردن راه درست و: انگیزه ما برای انجام دادن آن کم است. مثلا کسی که در کنکور شرکت می کند، یا به یک آزمون استخدامی می رود، درواقع امتیاز هایی را طلب می کند که: تا امروز نداشته است. لذا در دل خود با خدای خود عهدی می کند. خداوند هم همه عهد ها را قبول نمی کند! بلکه عهد هایی که بتواند مشکلات: همنوع خود را حل کند، و بشریت را یک قدم به سعادت نزدیک کند، مورد توجه خدا است. لذا مثلا در خواست ثروت برای خود امری قابل قبول نیست، اما اگر کسی نیت کند اگر ثروتمند شد، آن ها را در راه کمک به فقیران و یتیمان صرف کند، بلافاصله تعهد او امضا می شود. بنابر این تعهد ما اگر بخواهد دوطرفه باشد، باید منافع مردم در میان باشد. وقتی اینطور شد خداوند هم در ذهن شخص، جرقه ای ایجاد می کند که راه جدیدی بر روی او باز می کند. (العلم نور یقذفه الله فی قلب مایشا) علم نور یا همان جرقه ذهنی است، که خدا در دل هرکس که بخواهد می افکند. و در قران هم آمده (من یتق الله یجعل له فرقانا). این ایه طبق تعریفی که امروز، آقای اوحدی رئیس سازمان حج در میان ازادگان مطرح کرد. فرقان به معنی جلو افتادن از زمان خود، و قدرت تحلیل و آینده پژوهشی است. یعنی کاری می تواند بکند که هرچه زمان می گذرد، اهمیت آن بیشتر روشن می شود. مانند پیش بینی های امام خمینی در مورد: فروپاشی شرق که گفته بود من صدای شکستن استخوانهای کمونیزم را می شنوم، و از این به بعد باید کمونیزم را در: موزه های تاریخ بخوانیم، والان می بینیم که همانطور شده است.

لذا همه انسان ها بنابر فطرت خود، مخاطب اصلی تمام ایات قرانی هستند و: اگر حتی داستانی از گذشته گفته می شود، برای عبرت و پند آموزی است. فطرت انسانی در قرن 21 بیدار تر و هوشیار تر از: قرن 20یا جلوتر آن است. یعنی هرچه علم پیشرفت می کند، جهل آدمی بهتر نمایان می شود. هنوز در قرن بیست و یکم، هیچ دانشمندی نمی تواند بگوید: گوش انسان چطور می شنود، و یا چشم انسان چطور می بیند، یا خافظه چطور کار می کند. البته مکانیسم چشم و گوش، یا فیزیولوژی دهان و دندان پیشرفت کرده، ولی اینها همه ظرف است، مظروف فقط نزد خدا است.

21-ci əsrdə Təbiət

 21. Yüzyılda Doğa

Bir adam düşünüyor: antik çağlara kadar Kuran ayetleri olmuştur ve şimdi çalışmaz. o kurallar bugün için kullanıldığını ileri sürülebilir çünkü elbette Bu, önemli değil. Önemli olan bunun bazı o: dünya sona ermeden bu dünyada ya da bir sonraki dünya. yarattığı ve yaratılışın ilk günü tamamladı: Örneğin, insan doğası, insan doğası Tanrı olduğunu düşünüyorum. değil, ancak bir an Allah'ın yaratma iken. an farklı önce dünyanın bugün bile bir an, dünkü dünyadan farklıdır. Geçen yıl artık olmayan bir sürü insan! Dünyadaki dün ve bugün olduğu gibi Wight milyonlarca ölü var. anlarda vücudumuzdaki hücrelerin trilyonlarca önce ölmek! Onlar kutsal bir yer, yeni hücreler.

 Yani dünyadan bir an Tanrı almak ve zarafet bütün dünya yok olacak enjekte etmezse. Hiçbir kondansatör tuşu sonra kapatılır tüm ışıkları kapatın, en kısa sürede güç anahtarı olarak, bir elektrik akımı gibi. gerçeklikten uzak bizim geçmişteki veya gelecekteki bazı olaylar, bu yüzden. Aslında biz aynı ivme olduğunu çünkü. Hayatınızda yerleştirilir din Hanif mühür karşı yüzü: Şu anda kalıp () ve zaman varlık için geçmişte bu perspektiften, ilahi doğa ile Allah'ın emirlerini olduğunu. Allah dünyadaki tüm insanların ortak olmak her an yarattığı bu doğada birbirine benzer: Bir ihtiyaç yok ve terk etmez.

Rab diyor ki: Allah'a kulluk: sizden bir taahhüt almayın. insanlar hatırlamıyorum demek bu yüzden Yorumcular, başka bir dünya için bu taahhüdü spekülasyonlar var! Biz taahhüt bilmiyorum ve bu yüzden çalıştırmak zorunda değilsiniz! Iken taahhüt bizden var.bu talepleri karşılamak için. Bu Allah'a yakın, ama sonra unutmak bir taahhüttür. Çünkü normal şartlarda, bizim doğru yolu bulmak için yeteneği ve biraz yapmak için bize motive etti. Örneğin, bir istihdam test sınavları katılan birisi, ya da, aslında, bu güne kadar yapmadıysanız taviz talep. kalplerinde onların Tanrı ile antlaşma Yani. Allah tüm zamanları kabul etmez! mutluluk, Allah'ın dikkatine insanlık bir adım daha yakın dost adam çözmek ve: Ama sorun olabilir söz verdi. kendi zenginlik talebi kabul edilemez Yani, iyi birisi varlıklı eğer ama eğer onlar fakirlere yardım etmek ve yetimleri o rehin imzaladı hemen geçirdi. o insanların çıkarları arasında olmalıdır eğer öyleyse taahhüdümüz karşılıklıdır. Kişinin zihninde Tanrı iken, ona yeni bir yol açan bir kıvılcım yaratır. () Ya da aynı ışık kıvılcım Allah'a o döküm isteyen herkes yüreğinde, özneldir. Ve Kuran'da gelir (a). Bu soylular arasında bugün Sayın Owhadi baş hac yaptığı bir tanım var. Kriter öncesinde zaman almak ve analiz etmek ve geleceği araştırma anlamına gelir. Yani daha fazla zaman geçirmeden yapabileceği bir şeydir, daha önemli netleşiyor. Doğu çöküşü, o zaman gerektiğini kırma Ben komünizmi duymak kemikler ve komünizmin ses dedi: İmam Humeyni about öngörüleri olarak tarih müzeleri okumak, gördüğümüz eşdeğeri olarak söyledi.

Bu nedenle, tüm insanların kendi doğasına göre, ana seyirci Kuran'ın tüm ayetler şunlardır: Hikaye örneği ve danışmanlık öğrencileri için, geçmişte söyledi bile. Daha uyanık ve 21. yüzyılda insan doğasına daha uyanık: 20. yüzyıl ya da daha önceki. Yani insan cehalet daha iyi görünür, bilim ilerledikçe olduğunu. Hala yirmi birinci yüzyılda, hiçbir bilim adamı söyleyemem: insan kulağının duyar, ya da ne kadar insan gözü görür, ya da nasıl çalıştığını sopa nasıl. Sadece Tanrı ile konteynerle göz ve kulak, ya da oral önceden fizyolojisinin mekanizması, ama hepsi konteyner.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.