1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

فیلمبرداری "عشقولانس، مرکز فوریت‌های عشقی" به پایان رسید

این فیلم که نیمه دوم آبان ماه در تهران مقابل دوربین رفت این روزها مراحل پایانی فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذراند و به گفته عبداله باکیده تهیه‌کننده آن فیلمبرداری فیلم سینمایی «عشقولانس، مرکز فوریت‌های عشقی» امروز در گرمدره با فیلمبرداری پلان‌های هلی‌شات به پایان خواهد رسید.

عبداله باکیده به صبا گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی حدود سه ماه به طول انجامید و دلیل آن تعدد لوکیشن و سختی کار بود که من نیز در اواسط فیلمبرداری دچار ضایعه مغزی شدم و محسن ماهینی به تنهایی این فیلم را به پایان رساند.

به گفته باکیده تدوین «عشقولانس، مرکز فوریت های عشقی» به طور همزمان توسط نازنین مفخم و نیما حسن دوست انجام شده و مسعود سخاوت دوست نیز به تازگی موسیقی این فیلم سینمایی را ساخته است.

باکیده درباره عدم نمایش این فیلم در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر گفت: ما نسخه ناقصی از فیلم را به هیات انتخاب تحویل دادیم که بعد خودمان هم از این کار پشیمان شدیم چرا که چند دقیقه پایانی فیلم در آن وجود نداشت به همین دلیل هیات انتخاب و مخاطبان سردرگم می‌شدند.

اکبر عبدی، محمد صادقی، بهاره افشاری، سحر قریشی، چنگیز وثوقی، شیرین بینا، فریبا متخصص، فریبا کوثری و محمد علی‌محمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن ماهینی، تهیه‌کننده: عبداله باکیده، مدیر فیلمبرداری: امید امین نگارشی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح، مدیر تولید: محمدرضا نجفی، مدیر تدارکات: سعید خدابنده‌لو، طراح گریم: اعظم رحمانی، حسین صالحیان، تدوین: نازنین مفخم، نیما حسن دوست، صداگذار: حیدر نجفی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.