1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

مشکل مردم مشکل روانی است

Problem insan psixoloji problemidir

Psixologiya yeni bir elmdir: Qərb alimləri bunu sıraya qoydu və elm dairəsinə əlavəetdi. Tarixi dövrlər, insanın həmişə bu ikisinin biri ilə bağlı bir faz fərqinə malikdirlər. Bizim yaşımız ağıl və ruhun iyirmi birinci əsridir. XIX və XX əsrlər maddə və maddiəsr idi. Maddi yaşda, hər cür acıyı fiziki bir xəstəlik olaraq qiymətləndirdilər. Və hər hansı bir komplikasiyanın bir lezyon olduğunu söylədilər. Yəni, əlbəttə ki, məhv edilmiş obyektin bir hissəsi, biz ağrı hiss edirik. Amma indi bədənin sağlam ola biləcəyini söyləyirlər, ancaq xəstədir! təcrübələr göstərir: Bu gün insan sağlam vəimperfections var, əgər dərhal kimyəvi dərman ilə, aradan qaldırmaq olar. Hər halda xəstələnməməlisiniz! Ancaq xəstəxanaların hər zaman olduğundan daha çox olduğunu görürük! Nəfəs etməyin. Professor Karimi xəstəliyini dərmanları üçün etdiklərini söyləyir! orta əsrlər dövründə fərqli olaraq, bir dərman tibb: Rq xəstəliyi səbəbiylə bazar doyma bu gün idi! Dərman elminin inkişafı, onun kütləvi istehsalını bir yerdə istifadə etmək lazımdır! Bəli, narkotik şirkətləri yox. Bu qayda sadəcədeyilir: ötəəsrin formula ağrı müalicə insanlar və ya problemləri həll etmək mümkün deyil. Müalicə üsulu 21-ci əsrə aid üsulla uyğun olmalıdır. məsələyəaydınlıq üçün, real xəstələrin arasında fərq bilirik və simulyasiya fərqli olaraq xəstəlik ilə xəstə hiss etməlidir. Niyə boğulma hiss edirsiniz? Çünki onlar ekstremal reklamlara inanırlar. Sərt reklamlar, ingilis dilində danışdıqları hypelardır. Yəni, insanları həddindən artıq reklamlara asılılıq göstərə bilərik, bu da lazımsız deyil. Siqaret çəkmə və saqqız yaxşı bir nümunədir. Heç bir yemək, heç bir paltar yox, onsuz heç kim ölməz! Amma reklam səbəbiylə bir şəxs istifadə edir və əgər bir gün istifadə etməzsə boğulma hiss edəcək. İşsizlik dünyadakı insanların problemlərindən biridir. Lakin problem böyük bir hissəsidir ki, işsizliyin özü deyil, işsizlik hissi. Məsələn, həyata nəticəsində 8 saatlıq iş günü tələb olunur əməkdaşı, iki saat, işin istirahət saat bunu edə bilərsiniz. İşçinin fikrincə, işini etdi! Amma rəhbərlik baxımından işsizdir! Bəzi ölkələr təqaüdçü olmanın altmış yaşında olmasını düşünür, lakin ölkəmizdə təqaüdçü insanlar işsizdir! Buna görə əlil və fiziki və zehni maneəliəlillər! ölkəmizdə iş evdar mükəmməl, lakin bəzi ölkələrdə, ev təsərrüfatı işsiz deyil! Bu da psixoloji bir problemdir: işsiz hiss etmədən işsiz olduğundan daha ağrılıdır.

 

 مشکل مردم مشکل روانی است

روانشناسی علم جدیدی است که: دانشمندان غربی آن را منظم، و به دایره علوم اضافه کردند. اما امروزه از علوم دیگر پیشی گرفته، و بسیار گسترده شده و باید گفت: چون انسان را دارای دو بعد: جسمانی و روانی است پس: کلیه علوم زیستی یکطرف و: کلیه علوم روانشناسی هم طرف دیگر قرار می گیرد. دوره های تاریخی، بشر در توجه به یکی از این دو، همیشه باهم اختلاف فاز داشته. مثلا چند سال یا چند قرن، همه چیز را به بدن مربوط می دانستند، و در مقابل هم در سالهای بعد، بطور ادواری به روان اهمیت می دادند. عصر ما در قرن بیست و یک عصر روان و روح است. در حالیکه قرن نوزدهم و بیستم، قرن جسم و ماده بود. در عصر مادی، هرنوع دردی را یک ضایعه جسمی می دانستند. و می گفتند هر عارضه ای را ضایعه ای است. یعنی حتما قسمتی از جسم نابود شده، که دردی را احساس می کنیم. اما اکنون می گویند ممکن است جسم سالم باشد، ولی شخص مریض باشد! یعنی همه آزمایشها نشان می دهد: بشر امروز سالم است و اگر هم، نقصی داشته باشد، با دارو های شیمیایی فوری، آنرا بر طرف می کنند. قاعدتا نباید کسی بیمار باشد! ولی می بینیم بیمارستان ها، از هروقت دیگر پر تر است! جای نفس کشیدن نیست. پرفسور کریمی می گوید: برای مصرف داروهاشان، بیماری را می سازند! یعنی برعکس دوران قرون وسطی، که دارو های گیاهی را برای: رقع بیماری می ساختند، امروزه به دلیل اشباع بازار! و پیشرفت علم دارو سازی، لازم است تولید انبوه آن، جایی مصرف شود! والا شرکت های دارو سازی از بین می روند. این قاعده به سادگی بیان می کند: با فرمول های قرون گذشته نمی توان: درد مردم را درمان کرد یا: مشکلات آنها را حل کرد. باید روش درمان مطابق با: روش قرن بیست و یکم باشد. برای روشن تر شدن موضوع، باید دانست فرق است بین بیماری واقعی، و احساس بیماریهمانطور که مریضی با تمارض فرق دارد. مردم از آلودگی هوا شکایت می کنند و: ممکن است به حد خفگی هم برسند، در حالیکه بدن انسان سازگارترین: سیستم نسبت به محیط است. به این معنی که آلودگی هوا، یا گردو خاک امری دفعی و ناگهانی نیست، سالها طول کشیده تا به این حالت رسیده، و در طول این سالها بدن انسان با آن هماهنگ شده. پس چرا احساس خفگی می کنند؟ به دلیل اینکه تبلیغات شدید را باور کرده اند. تبلیغات شدید حقنه کردن است، که در انگلیسی به آن پوش می گویند. یعنی شما با تبلیغات شدید، می توانید مردم را معتاد به کاری کنید که: اصلا ضروری نیست. سیگار کشیدن یا جویدن آدامس مثال خوبی است. نه خوراکی است و نه پوشاک، و نه کسی بدون آنها می میرد! اما براثر تبلیغات، شخص از ان استفاده می کند و: اگر روزی استفاده نکرد، احساس خفگی به او دست می دهد. بیکاری یکی از مشکلات مردم در جهان است. ولی مسئله این است که حجم عظیمی از آن، احساس بیکاری است نه خود بیکاری . مثلا کارمندی که موظف است 8ساعت: در روز کار کند براثر ممارست، میتواند آن را در دوساعت انجام دهد، بقیه ساعات بیکار است. ازنظر کارمند، وی کار خود را انجام داده! ولی از نظر مدیریت بیکار است! در برخی کشورها جوانان تا زیر 18سال، یا سی سال حق کار کردن ندارند، ولی در کشورما 7سال ببالاها، اگر درس بخوانند(دانش آموز یا دانشجو) بیکار محسوب می شوند! برخی کشورها شصت سال ببالا را، بازنشسته می دانند ولی در کشور ما، بازنشسته ها بیکار محسوب می شوند! هکذا معلولین و ناتوانان جسمی و روحی! در کشورما اگر زنان خانه دار کار کنند عیب است، ولی در برخی کشورها، خانه داری بیکار محسوب می شود! واین مشکل روانی است که: احساس بیکار بودن، دردناک تر از بیکار بودن است.

The problem is people's psychological problem

Psychology is a new science: Western scholars have put it in order, and added to the circle of science. But nowadays it surpasses other sciences, and is very broad, and it must be said: Because human beings have two dimensions: physical and mental, then: all biological sciences on one side and: all psychology sciences are on the other side. Historical periods, human beings have always had a phase difference with respect to one of these two. For example, for several years or centuries, everything was related to the body, and in turn, in the years to come, they were periodically rooted. Our age is the twenty-first century of psyche and soul. Whereas: the nineteenth and twentieth centuries were the century of matter and matter. In the material age, they considered any kind of pain to be a physical disorder. And they said that any complication is a lesion. That is, surely a part of the destroyed object, which we feel pain. But now they say the body may be healthy, but the person is sick! That is, all experiments show: Human is healthy today, and if so, it's a flaw, with immediate chemical drugs, it will overcome it. You should not be sick anyway! But we see hospitals, more than ever! Do not breathe. Professor Karimi says they make the disease for their medications! That is, in the reverse of the medieval era, who made herbal medicines for: disease, today because of market saturation! And the advancement of drug science, it is necessary to use its mass production somewhere! Well, drug companies disappear. This rule simply states: With the formulas of the past centuries, one cannot: heal the people's pain or: solve their problems. The treatment method should be in line with the 21st century method. In order to clarify the issue, it must be understood that the difference is between actual illness and the illness of the disease, as the disease is different from the disease. People complain of air pollution and may also suffer from choking, while the human body is the most consistent: the system is relative to the environment. This means that the air pollution, or the dust of the walnut, is not uncommon, has lasted for many years to this state, and over the years the human body has been harmonized with it. So why do you feel choking? Because: they believe in extreme advertising. Harsh ads are hype, which they say in English. That is, you can make people addicted to extreme advertising, which is not necessary at all. Smoking or chewing gum is a good example. No food, no clothes, no one dies without them! But because of advertising, a person uses it and: if he does not use one day, he will feel choking. Unemployment is one of the problems of people in the world. But the problem is that a huge amount of it is a feeling of unemployment, not unemployment itself. For example, a worker who is required to work 8 hours a day, can do it at two o'clock, the rest of the hours are idle. In the opinion of the employee, he has done his job! But in terms of management it is unemployed! In some countries, young people under the age of 18, or thirty years are not entitled to work, but in some countries, five years of graduation, if they are studying (student or student) are unemployed! Some countries consider retirement to be sixty years old, but in our country retired people are unemployed! Hence disabled and physically and mentally handicapped! In my country, if the housewives work, it's a flaw, but in some countries, housekeeping is considered unemployed! And this is a psychological problem: feeling unemployed is more painful than being unemployed.

المشکلة هی المشکلة النفسیة للناس

علم النفس هو علم جدید: وضع العلماء الغربیون فی النظام، وأضاف إلى دائرة العلم. الفترات التاریخیة، کان البشر دائما فرق المرحلة فیما یتعلق واحد من هذین. على سبیل المثال، لعدة سنوات أو قرون، کل شیء کان مرتبطا بالجسم، وفی المقابل، فی السنوات القادمة، کانت جذورها دوریا. عصرنا هو القرن الحادی والعشرین من النفس والروح. فی حین أن القرنین التاسع عشر والعشرین کان قرن المادة والمسألة. فی العصر المادی، واعتبروا أی نوع من الألم لیکون اضطراب جسدی. وقالوا إن أی تعقید هو الآفة. وهذا هو، بالتأکید جزء من الجسم المدمر، الذی نشعر بالألم. ولکن الآن یقولون الجسم قد یکون صحی، ولکن الشخص مریض! وهذا هو، تظهر جمیع التجارب: الإنسان هو صحی الیوم، وإذا کان الأمر کذلک، انها عیب، مع الأدویة الکیمیائیة الفوریة، وسوف التغلب علیها. یجب أن لا تکون مریضة على أی حال! ولکننا نرى المستشفیات، أکثر من أی وقت مضى! لا تتنفس. البروفیسور کاریمی یقول أنها تجعل هذا المرض لأدویتهم! وهذا هو، فی عکس عصر القرون الوسطى، الذین جعلوا الأدویة العشبیة ل: المرض، الیوم بسبب تشبع السوق! والنهوض علم المخدرات، فمن الضروری استخدام إنتاجها الضخم فی مکان ما! حسنا، تختفی شرکات الأدویة. هذه القاعدة تنص ببساطة على: مع الصیغ من القرون الماضیة، لا یمکن للمرء أن: شفاء آلام الناس أو: حل مشاکلهم. یجب أن تتماشى طریقة المعالجة مع طریقة القرن الواحد والعشرین. من أجل توضیح هذه المسألة، یجب أن یکون مفهوما أن الفرق بین المرض الفعلی ومرض المرض، حیث أن المرض یختلف عن المرض. الناس یشکون من تلوث الهواء، ویمکن أیضا أن تعانی من الاختناق، فی حین أن جسم الإنسان هو الأکثر اتساقا: النظام هو نسبة إلى البیئة. وهذا یعنی أن تلوث الهواء، أو غبار الجوز، لیس من غیر المألوف، واستمر لسنوات عدیدة، وقد تم تنسیق هذه الحالة الإنسانیة على مر السنین. فلماذا تشعر بالاختناق؟ لأنهم یعتقدون فی الدعایة المتطرفة. الإعلانات القاسیة هی الضجیج، کما یقولون باللغة الإنجلیزیة. وهذا هو، یمکنک جعل الناس المدمنین على الدعایة المتطرفة، وهو أمر غیر ضروری على الإطلاق. التدخین أو العلکة هو مثال جید. لا طعام، لا ملابس، لا أحد یموت دونهم! ولکن بسبب الإعلان، یستخدم شخص ما و: إذا کان لا یستخدم یوم واحد، وقال انه سوف یشعر الاختناق. البطالة هی واحدة من مشاکل الناس فی العالم. ولکن المشکلة هی أن کمیة کبیرة من ذلک هو شعور البطالة، ولیس البطالة نفسها. على سبیل المثال، یمکن للعامل المطلوب منه العمل 8 ساعات فی الیوم، أن یفعل ذلک فی الساعة الثانیة، وبقیة الساعات خاملا. فی رأی الموظف، قام بعمله! ولکن من حیث الإدارة أنها عاطلة عن العمل! وفی بعض البلدان، ال یحق للشباب الذین تقل أعمارهم عن 18 سنة أو ثالثین عاما العمل، ولکن فی بعض البلدان، خمس سنوات من التخرج، إذا کانوا یدرسون) الطالب أو الطالب (عاطلون عن العمل! بعض البلدان تعتبر التقاعد سن ستین عاما، ولکن فی بلادنا المتقاعدین العاطلین عن العمل! وبالتالی المعوقین جسدیا وعقلیا المعاقین! فی بلدی، إذا کانت ربات البیوت تعمل، انها عیب، ولکن فی بعض البلدان، التدبیر المنزلی یعتبر عاطلا عن العمل! وهذه مشکلة نفسیة: الشعور العاطل عن العمل هو أکثر إیلاما من العاطلین عن العمل.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.