1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه
1-جمهوری اسلامی یمن متحد

1-جمهوری اسلامی یمن متحد

لازم ان الیمن فتح المکه المره اخری وجعله امنا للظهور قائم فی المکه

موشک 'بدر اف'

محمد الثور در گفتگو با العالم:

موشک 'بدر اف' از حیث پرتاب، نحوه انفجار و دقت در اصابت هدف منحصر به فرد است/ به زودی از موشک های بالستیک با برد بیش از 1000 کیلومتر رونمایی می کنیم

 
 سه شنبه 27 فروردین 1398 - 20:03

العالم یمن

عابد محمد الثور در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: رونمایی از موشک جدید یمن پس از انجام سه عملیات موفق در هدف قرار دادن محل تجمع مزدوران سعودی صورت می گیرد. این موشک از حیث پرتاب و نحوه انفجار و دقت در اصابت هدف منحصر به فرد است.

وی افزود: ذخایر موشکی نیروهای یمن به رغم محاصره شدید از سوی ائتلاف متجاوز روز به روز در حال افزایش است. ساخت موشک در شرایط فعلی نوعی دستاورد نظامی گسترده ای است و پیامی مستحکم به نیروهای ائتلاف است مبنی بر آنکه نیروهای یمنی می توانند خاک خود را مورد حمایت قرار دهد و پایتختهای کشورهای ائتلاف را هدف قرار دهند.

افسر یمنی افزود: تمام سلاح های ساخته شده و هدف قرار گرفتن ائتلاف متجاوز و مزدورانش، حاکی از رشد روزافزون توانمندی های نیروهای یمنی در نبردهای راهبردی با کشورهای ائتلاف است.

الثور گفت: رونمایی از این موشک فقط آغازی برای ساخت موشک های جدید است و به زودی موشکهای بالستیک دور برد جدیدی رونمایی خواهند شد که برد آنها به بیش از 1000 کیلومتر خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.